Reviews over Ruka

Geweldig

Laura,
    16-11-2018

Geweldig skigebied, niet te druk en prachtige omgeving. Ook leuke acticviteiten te doen.

Prima huisje wel ver van de supermarkt vandaan

Amal,
    21-1-2018

Bij aankomst kregen we de code van het huisje. Bij binnenkomst was het huis niet schoongemaakt beddengoed overal broodkruimels etc. Gebeld en kregen huisje ernaast 2 onder 2 kap net zo als de 1e deze was wel schoongemaakt echter lag er nog een string in de wasmachine geld en handschoen onder de bank. Pan waar de teflon bodem aan het loslaten was, broodmes die gebroken was. Verder was het prima fijne bedden, prima douche 2 stuks., prima WiFi. Wat wij miste een stoel in de woonkamer, info map over de omgeving wandelroutes etc, sleetjes zoals in akaslompolo en saariselka liggen die voor het oprapen b.w.s. Wij waren met 4 volwassen en 1 peuter. Babybedje en kinderstoel is aanwezig in elk huisje maar geen ruimte om die neer te zetten in een kamer. Voor 6 volwassenen is het echt te klein. Er staat 1 bank wat tevens slaapbank is kunnen Max 4 grote mensen op zitten. Beddengoed en handdoeken waren ruim aanw. Ps afwasblok en wc papier niet incl.

prachtig gelegen

gijsberts,
    18-8-2014

deze camping ligt prachtig in het NP. Na 20 km onverhard pad kom je uit op een groot bosterrein met voldoende plaatsen voor camper/ tent (zelf uitzoeken). Sanitair en kookgelegenheid is super in echte finse bivakblokhutten.

Vanaf camping kun je mooie wandeltochten maken in het NP.

Bij de camping is een mooi zwemmeer en sauna.

In de avond kans op rendieren rondom tent; geweldig voor de kinderen (7 en 9).

Verder voldoende mogelijkheden om vuur te stoken, spelen en te genieten van de rust en omgeving

Geweldige vakantie!!!

geilvoet,
    1-1-2013

van 23-12 t/m 30-12 geweest, in 1 woord; GEWELDIG! Ons huis lag direkt aan de kleine piste, van daaruit konden we het gehele ski gebied verkennen. Wij hadden het 3 in 1 pakket en ski's + ski pas bijgeboekt, allemaal zeer goed geregeld. Huisjes zijn erg mooi en compleet! Was een zeer koude week met temperaturen tot -30!

Mooie omgeving, maar erg ver van 'centrum'

Elmo,
    7-4-2012

De Bungalow is erg compleet en niets op aan te merken. Minpunt is de ligging ten opzichte van het 'centrum'. Slechts 1x per uur rijd er een bus richting centrum. De laatste bus rijd om 19.10 richting 'centrum'. Terug naar huis moet je dan een taxi nemen of 45 min. lopen. Verder een geweldige vakantie gehad!!!

Ruka scoort een 8,3 uit 10, op basis van 14 reviews