Reviews over Ruka

Lekkere winter vakantie, sneeuwscooters, huskys,

Veeke Frans
    9-3-2018

Wat we goed vonden:

Het appartement was goed, excursies, ski - pistes, (het is een aanrader),

Niet: winkelen was vrij prijzig, met name alcoholische dranken, (maar was bekend).

magnifieke belevenissen ervaar je met touroperator

Ria Bron-Landstra
    1-3-2018

Wij hebben een fantastische week gehad in Ruka, er is veel te doen in de prachtige omgeving, het is er schoon, stil, de luchten zijn prachtig, de mensen zijn vriendelijk, ons appartement in het Cumulusresort was super. Kortom, hier willen we wel weer eens naar toe!

Fantastisch.alle ervaringen waren nieuw

Nanny
    28-2-2018

Het was een heel goed georganiseerde reis en het is fijn dat alle Finnen Engels spreken

Prima wintersport plaats langlauf skiën wandelen

Amal
    21-1-2018

Klein dorpje met 2 kleine supermarkten. Ze noemen de s markt groot echter weinig verschil met de k markt. Heel weinig souvenirswinkels wel geteld 1, intersport en nog stuk of 3 sport cq kledingwinkels. Lijkt hier vooral gericht op de sportieve Fin of sportieve Rus. Leuke kinderpiste bij maisto entree 10 pp of skipas gratis. Hier hebben ze niet zoals in Yllas of saariselka overal sleetjes liggen. Sneeuwwandelen kan hier echter prima en skiën ook. De bus rijdt 1x per uur. Vanaf masto had je 20 min om in het winkelcentrum boodschappen te doen en de bus terug te nemen. Lijn 2 ook mooi om te nemen. Lijn 1 en 2 zijn gratis ook zonder skipas. Wat mij vooral opviel is dat ze hier erg vriendelijk en behulpzaam waren. Toeristoffice kwam met uitgebreide info voor sneeuwschoen wandelen (geen behoefte aan excursies kan prima zelf sneeuwschoen wandelen of andere dingen ondernemen) kortom prima om een weekje te vertoeven

Ruka scoort een 8,5 uit 10, op basis van 14 reviews