Appartement
Weer vandaag4°-1°
Appartement Santa Claus

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Claus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Santa Claus in het Nederlands

Vlak bij het vliegveld van Rovaniemi ligt dit mooie complex naast de residentie van Santa Claus. Mooi Fins afgewerkt, veel hout en in kerstsfeer. Goede airport service, vriendelijk personeel alom!

Gereisd met partner in september 2013

Santa Claus hollyday village

Kathy Heeren
1-1-2012

Het is geweldig. Net een sprookje. Het is het dorp van de kerstman. De nieuwe huisjes zijn netjes en luxe. Kinderen hebben hier de tijd van hun leven. Je kunt jeof vermaken in het dorp maar verder in het bos kun je ook rendier rijden, huskeytocht of sneeuwscootertocht. Is echt kei leuk. Hebben alles gedaan met kindje van 6 jaar en dit ging prima. Er ligt echt veel sneeuw. Een kilometer voorbij het dorp ligt een grot waar je 1500 meter de grond in gaat en bij de werkplaats van de kerstman uit komt waar elfjes speelgoed maken. Ook heb je daar de Elf school en vele workshops. Vliegveld ligt op 5 min. Rijden en ook de hoofdstad van lapland rovanimie waar je volop kunt winkelen. Ik kan maar niet uitgepraat zijn over deze speciale leuke en aparte vakantie. Dit is " een blijvende herinnering die je eens in je leven mee maakt.

". Groetjes

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Claus in Rovaniemi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Claus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.