Hotel Rantasipi Pohjanhovi

Hotel Rantasipi Pohjanhovi

7.4Goed

Finland, Finland, Rovaniemi

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Rantasipi Pohjanhovi voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Rantasipi Pohjanhovi

• 8J. A. 27-07-2015

Goede service!

Het hotel ligt op 10 minuten reisafstand van de luchthaven. Het ontbijtbuffet was absoluut goed. De diners waren wat matig. Maar dat kan gelegen hebben aan het bedrag dat het reisbureau heeft geregeld met het hotel. De kamers zijn goed ingericht en de bedden slapen prima. De kamers waren niet echt goed schoon. Eerste overnachting haren op het putje in de douche. Latere overnachting in andere kamer opnieuw haren in de douche en de vloer in de kamer was vies en plakte. Dit werd echter goed opgelost en we kregen een fles wijn als excuus. 's Nachts om kwart voor 4 ontbijten was overigens geen enkel probleem. Alles stond voor ons klaar. WiFi was redelijk. Er was een computer met printer gratis voor klanten beschikbaar. Handig voor het online inchecken! Vriendelijk personeel. Parkeren met een kaart, maar helaas weinig parkeerplaatsen. Dat is dus iets minder fijn.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 7aw2310-ehv11-07-2013

Prima hotel, centraal gelegen

Wij verbleven tijdens onze rondreis op de 1e en op de laatste dag in dit hotel. Op de 1e dag zaten we in het hotel zelf, op de laatste dag in het bijgebouw ernaast. De kamer hier vonden wij enigszins gedateerd aandoen, maar net als de andere kamer was het wel schoon en verzorgd. Helaas konden er niet veel ramen open, want het was erg warm. Het hotel ligt ca. 8 km van het vliegveld en is erg centraal gelegen in Rovaniemi, aan de rivier en dichtbij de winkels en terrasjes. Het ontbijt was goed en erg uitgebreid.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8elise11-06-2012

Prima hotel met goede ligging

Het hotel ligt niet te ver van het vliegveld rovaniemi. De kamers zijn prima, ruime goede bedden, badkamer met alle benodigdheden. Wij hebben gebruik gemaakt van het diner en ontbijt. Diner was vastgesteld menu, ontbijt voldoende keus. In de avond is er een soort bruin cafe in het hotel waar ook de plaatselijke Fin een liedje komt zingen, ofwel iedere avond karaoke, leuk vermaak. Vanuit het hotel verschillende excursies gedaan zoals sneeuwscooter en husky rijden, allemaal op goede afstand met busje.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 8Andrew24-02-2010

Oud & Nieuw

De Grande Old Dame van de hotelscene. Het ligt op de mooiste plek: bij de rivier. Om daarvan te genieten moet je een kamer vragen aan die zijde. De andere zijde heeft een weinigzeggend uitzicht. Het hotel is in de loop van de jaren gerenoveerd en kan aardig meedoen met de concurrenten maar is onmiskenbaar wat ouder. Het kent twee delen: het originele deel en de nieuwe aanbouw. In dat laatste deel zouden de beste kamers moeten zijn. In het oude deel zijn de kamers ook keurig, maar wel klein. Een koffer openklappen lukt er niet. Wel genoeg kasruimte. De badkamer had een gedateerde uitstraling. En een te kort douchegordijn dat ook niet helemaal dicht kon. Dus na het douchen soppen in de badkamer. Standaard ontbijtbuffet. Zeer vlotte incheck en verder keurige staf. Geen hinder van de inpandige nachtclub (gesloten), al is dat wel enigszins denkbaar.

Gereisd met partner in februari 2010

• 7Karel Warmenhoven02-04-2008

Het hotel ligt mooi;zeker als je kamers aan de achterkant hebt. Eten;veel en afwisselend. Nadeel;lawaai 's nachts door dronken mensen. Dit is trouwens bijna alleen in het weekend.

Gereisd met partner in juli 2005

• 6Marco en Angelique01-02-2006

Hotel was wel goed verzorgd,ligging was ook goed. Personeel was niet erg vriendelijk.Eten ging wel maar vond het geen 4 sterren waard.

Gereisd met vrienden in februari 2005

• 7Fam.Troisfonteine06-12-2005

Een mooi hotel voor diverse uitstapjes.Vrij lage prijzen voor scandinavie.Maar dit heeft de nadeel,dat het hotel in de weekends bijna altijd is volgeboekt met inheemse liefdespaaren,en dan is het er heel herrie,vooral van de vele dronken gasten!

Gereisd met partner in november 2004

• 8Irma Klaassen27-03-2005

Het ontbijt was uitgebreid, het avondeten vond ik minder. Er wordt binnen het hotel niks georganiseerd,(buiten het karaoke om) het zwembad water was ijskoud, wel lekkere sauna. Voor een cola en een biertje moesten we 7,80 betalen in het restaurant. (duur) Er staat 1 computer waar je op kan mailen, dat was wel een service en gratis kluisje.

Gereisd in maart 2005

• 8paul10-02-2005

De reden van ons verblijf in dit hotel was omdat het City Hotel overboekt was.(Tengevolge van de Artic Rally?). Het ontbijt en het avondeten waren gevarieerd en goed verzorgd. Dranken zijn nogal prijzig. Kamers met TV zijn zoals je van een 4 sterren hotel verwacht. Het enige wat als negatief kan beschouwd worden is dat het een groot hotel betreft met meer dan 200 kamers wat de gezelligheid niet ten goede komt. Het is gelegen naast de rivier.

Gereisd in februari 2005

Hotel Rantasipi Pohjanhovi info