Chalet Ounasvaaran Pirtit

ChaletWeer vandaag23°9°
Chalet Ounasvaaran Pirtit
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ounasvaaran Pirtit voor je op een rij gezet:

30 reviews over Chalet Ounasvaaran Pirtit in het Nederlands

Een aanrader!

Kirsten casteleyn , 24-6-2013

Heel gezellig. Creatief omgegaan om zoveel mogelijk plaats te winnen. 2 ruime afzonderlijke slaapkamers. Badkamer is heel proper en verzorgd. De privé sauna is een topper. Je hebt een eigen terras waar je kan genieten van de middernachtzon. De lichtinval in de slaapkamers is misschien net iets minder en er zijn veel muggen.

Er is een mini supermarkt op wandelafstand.

Klein maar warm

houtie, 8-1-2013

Erg kleine huisjes, niet groter dan een hotelkamer. Maar een lekker bed, lekkere douche en privé sauna. Goed warm te houden bij -18. Schoon.

Lekker eten op oudjaar, bustocht naar villa voor dessert, met vuurwerk om 12 uur. het eten bij halfpension is bij weinig gasten simpel, maar lekker en voldoende. Voorgerecht, keus uit twee hoofdgerechten en een toetje. Ontbijt goed. Receptie erg behulpzaam, ze bellen direct naar lapland safaris als blijkt dat we ons programma van die week niet weten!

April 2012 geweest.

Het hoogseizoen was al voorbij. Lapland beste te bezoeken in maart of april, zon, niet te koud en niet te druk. Risico is wel dat in april sneeuw misschien weg is. Wij hadden wel veel sneeuw en zonneschijn.

Huisjes gelegen aan de pisten van Ounasvaaran. Superklein ski-gebied, de helf van Winterberg ofzo.Ligging heeft als voordeel dat je je echt in Lapland waant, nadeel is, 45 min lopen van het centrum Rovaniemi. Er is maar één middelmatig/goed restaurant bij het park.

Pluspunten :

-Ligging

-Prijs (relatief) 300 voor 4 nachten, voor Finse begrippen betaalbaar.

-Huisje is keurig, sauna en badkamer top, bedden super.

-Gelegen aan de (matige) maar rustige pistes.

-Supermarkt om de hoek.

-LAPLAND is prachtig

Minpunten :

-Ligging (te ver van centrum)

-Eten maar op 1 plek mogelijk

-Drank in bar hotel niet goedkoop (3,50 cola, 6,50 bier, 8,50 wijn)

-Service, men was niet héél sevicegericht.

Leuk!!

Timo Glijnis, 7-8-2011

Ik moet zeggen dat het wel erg tochtte in het huisje. Maar het was met de open haard wel lekker knus!!

Perfect huisje

Ingrid, 27-7-2011

Alles nieuw en goed gelegen als tussenstop naar de Nordkapp.

Wel leuk maar kan leuker

Stan Vinken, 29-3-2011

Het was heel erg leuk, verder niks toe te lichten.

super

jeroen, 23-3-2011

Super chalets. 2 onder 1 kap. het ontbijt even verderop in het restaurant was prima. elke dag in je eigen huisje de sauna in. aan de skipiste. skigebied stelt niet zoveel voor maar de excursies zijn top. thermokleding via lapland safaris zijn geen overbodige luxe.

supermarkt op 250 meter maar hier is qua drank alleen bier te krijgen voor de wijn en sterkers moet je naar de Alko in rovaniemi. excursies zijn naar mijn idee net zo duur in nederland als ter plaatse. beste periode is maart ( veel daglicht en niet te druk)

Super!

Em, 19-3-2011

We hebben hier een geweldige tijd gehad. Vanuit ons huisje liepen we zo de skipiste op. Ruime, rustige pistes. Voor beginners een aanrader en voor gevorderden is het best vertoeven maar verwacht geen uitdaging.

's Avonds lekker de sauna van je huisje in.

Restaurant is oké maar niet bijzonder. Taxi naar centrum is een betere optie.

We willen nog een keer terug!!

Om nooit meer te vergeten!!

Petra, 17-1-2011

Wat een geweldige ervaring. Huisjes zijn schoon, alles zit erin, lekker warm. De mensen zijn heel vriendelijk. Via TO hadden we in Nederland al verschillende excursies bijgeboekt en dat was geweldig. De huskytocht, de sneeuwscooter, langlaufen, sneeuwschoenwandelen, ijsvissen alles was even leuk. Ook het bezoek aan de kerstman was de moeite waard. Alles was supergoed geregeld. Bij aankomst werden we meteen aangekleed door Lapland Safaris. Thermopak, schoenen, muts, wanten. Alles mochten we lenen voor de dagen dat we er waren. Ik was nooit zo van de kou en de sneeuw, maar ik ben helemaal om. Dit was een onvergetelijke ervaring die ik nooit had willen missen.

Schitterend

Peter en Yvonne, 5-3-2010

Gewoon een geweldige vakantie gehad,vooral met de hondenslee een dag weg was helemaal top.

De natuur is prachtig maar boek je excursies gelijk met je vakantie boeking want vanaf daar ben je aan de beurt wat de prijzen betreft.

Drank is ook erg duur dus dat is verstandiger om dat in de supermarkt te kopen.maar ondanks dat was het geweldig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Ounasvaaran Pirtit in Rovaniemi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Ounasvaaran Pirtit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Ounasvaaran Pirtit scoort een 8.48 uit 10 op basis van 30 reviews.