Camping Ounaskoski

Meer camping info

8 reviews over Camping Ounaskoski

• 6Loes05-08-2017

Nooit weer!

We waren al om 14 u op de camping, maar kregen een krappe plek, er waren nog volop mooiere. Stonden bij een hek afgeschermd door een doek. Hierachter was een plek waar de jeugd uit Rovaniemi 's avonds hun behoefte stonden te doen. Wifi werkte niet. Douches zeer minimaal en geen warm afwas water. Nee echt nooit weer! We zijn eerder vertrokken en bij vertrek onze grieven gezegd. Begrepen ze wel.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Erwin31-12-2015

Krappe plaatsjes

Wij kwamen met een auto met daktent op deze camping. De camping was nauwlijks bezet maar we kregen een plekje dat half op een helling lag. Bij navraag kregen we een andere plek toegewezen, liep allemaal wat moeilijk.

De campeerplekjes zijn vooral erg smal waardoor we eigenlijk de tent niet goed konden uitklappen. Denkend dat we hier met de caravan waren geweest trokken we de conlusie dat we dan nauwlijks ruimte voor de caravan hadden gehad.

Verder een nette camping, wifi betaald, 5 euro wat ik wat aan de hoge kant vond. Sanitair was prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9sunnyjo29-09-2013

Mooie camping aan de rivier.

Een mooie camping. Het ligt door de rivier gescheiden van Rovaniemi. Het sanitair is eenvoudig maar schoon en ruim. Met de camper heb je mooie plaatsen met stroom aan het water voor € 30 per nacht. Met het fietsje de brug over en je zit in het kleine centrum van Rovaniemi.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Heidi30-01-2013

Aardige camping in hartje Rovaniemi

Deze camping is zeer gunstig gelegen vlakbij het centrum van Rovaniemi. Voor een stadscamping mooie ruime plaatsen. Sanitair wat ouderwets maar niet slecht. Het centrale gebouw is vaak druk, maar de toiletten en douches achter de camping worden vaak over het hoofd gezien en zijn daardoor rustiger. Over 1 van de 2 bruggen loop je in een paar minuten naar het centrum.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Michel29-07-2012

Mooie camping vlakbij stadscentrum

De camping ligt in de stad aan de rivier met uitzicht op het centrum van Rovaniemi. Plaatsen voldoende groot maar wisselend. Terrein goed onderhouden. Sanitair gedateerd en onvoldoende. Vaak in de rij voor douche, toilet, enz. Schoonmaken kan vaker/beter en beter niet om 9.00 's morgens! We troffen het qua weer: 25-30 graden dus het strand naast de camping was een prima plek. Daar vertoeft ook de plaatselijke jeugd bij mooi weer. Gezellig tot laat want het wordt niet donker. Geen overlast gehad. Is wel het enige dat er voor kleine kinderen op/bij de camping is. Rovaniemi doe je in een ochtend, de omgeving is echter prachtig.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Spaan4615-02-2012

Mooie stadscamping aan de rivier

De camping is gelegen aan de rivier, waar je beter niet in kunt vallen, want het water stroom erg hard. Het is een camping met deels plaatsen op gras en deels op steen. Er is een toiletgebouw, wat niet echt heelschoon te noemen was. Er was geen wasgelegenheid, zodat alvorens je ging douchen in de toilet je tanden moest poetsen bij een heel klein wasbakje. Er is ook maar een toilet gebouw voor een toch redelijk grote camping. De camping ligt tussen twee bruggen in, dus je kunt naar de stad via de ene oude brug en terug over de nieuwe brug, die wel een beetje op brug in Rotterdam lijkt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2011

• 7frans01-09-2008

Het kon er mee door

Het sanitair was schoon en goed in het hoofdgebouw, maar in het bijgebouw waar de sauna was het erbarmelijk. De plaatsen waren zeer klein voor de prijs.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

• 9A.B. Kooi17-08-2008

Mooie camping

Op loopafstand van het centrum van Rovaniemi. De camping heeft goede voorzieningen en mooie plaatsen. Ook in de omgeving is genoeg te bekijken

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2008