Tijdelijk €25 aanbetaling

Napapiirin Saarituvat

We hebben de beste aanbieders voor Camping Napapiirin Saarituvat voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 11 reviews

8.7FantastischScore uit 11 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Napapiirin Saarituvat

• 10Kitty21-02-2017

Fantastische plek, volgend jaar kom ik terug ;))

Sarituvaat is geweldige plek we zijn hier 6 dagen geweest. Vriendelijke mensen prijs kwaliteit top. Lief knus huisje met alles erop en eraan .Het was schoon en hygiënisch . Fantastisch uitzicht hadden wij op een bevroren meer ook nog het noorderlicht gezien bij ons huisje :)) mijn vakantie kon niet meer stuk. Komen zeker terug hier het was in 1. Woord geweldig. Oja en na een vermoeide dag konden we heerlijk genieten van de sauna :))

• 6Jan27-08-2016

Ver van de stad

Bijna iedereen gaat in deze omgeving voor de poolcirkel en de kerstman. Wij ook. Deze camping geeft een indruk dat er meer naar de stuga gekeken wordt dan naar de camping. Klein voorterrein en langs de rivier op het benedenplateau ook nog een paar plaatsen. Toiletgebouw is er, maar daar is ook alles mee gezegd. Wel leuk om de stad in te fietsen, best wel wat te zien!

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Marco23-07-2015

Super ontvangst, hulpvaardig en goede plek

Het had veel geregend dus mochten we de caravan boven bij de huisjes plaatsen ipv beneden. Mooi gelegen aan de rivier, receptie beperkt open. Open keuken buiten en sanitair uitstekend. Gratis douchen. WiFi gratis en uitstekend van kwaliteit. Vlakbij de Kerstman. Super hulpvaardig: wij hadden een lekke wielbak waardoor de hele caravan onder water stond en wij mochten alle natte spullen in hun droogdok hangen zodat we de volgende dag verder zouden kunnen. De eigenaresse kwam zelfs vroeger om te controleren of alles wel droog was.

• 9Pentti Suontausta04-05-2014

Erittäin mukava paikka.

Siistit mökit. Erityisen hyvä palvelu.

• 9Skippies11-08-2012

Prachtige rustige plek

Hier al meer dan 10 jaar een paar dagen overnacht. Mooie rustige camping met plaatsen op een grasveld en beneden aan de rivier. De Camping ligt net buiten Rovaniemi aan een rivier, op ca. 5 km van het Poolcircel/ Santa Claus Office. Sauna, Gratis internet en 4 nachten verblijf is 3 betalen. Mooi royale hutten, die van alles voorzien zijn.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Aad17-08-2011

Mooi gelegen camping

Camping aan de rivier. Hebben daar voor het eerst boven de poolcirkel gezwommen. water was ruim 20 graden! Was hier voor de 2e keer. Camping is rustig en heeft goed sanitair. Vlakbij Santa Claus village.

• 9Michael H.07-07-2011

schöner campingplatz

Der Campingplatz ist schön gelegen.Direkt an Finnlands grösstem Fluss-dem kemijoki! Die Betreiber des Platzes sind sehr nett und hilfsbereit!Ich hatte 1 Autounfall dort,und wäre ohne ihre Hilfe ganz schön aufgeschmissen gewesen!

• 7willempie8920-02-2011

mooie ligging

leuke camping, mooie stad. Het santa claus village in de buurt maakt het bijzonder

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Minna Matikainen02-07-2010

Ihana paikka!

Kaikki sujui hienosti;) Tulemme ensi vuonna uudestaan!

• 10berlhe28-04-2010

SUPER CAMPING

Très bon service,sauna, bois pour la cheminée, très bon accueil

Camping Napapiirin Saarituvat info

• Adresgegevens