Hotel Lapland Sky Ounasvaara

Hotel Lapland Sky Ounasvaarastersterster

8Fantastisch

Finland, Finland, Rovaniemi

Op vakantie geweest naar Lapland Sky Ounasvaara?

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Lapland Sky Ounasvaara voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel Lapland Sky Ounasvaara

• 2019
    8J.J.M. Ter Beek04-04-2019

Geweldig verblijf. Mooi land.

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

7Robert Jan20-11-2014

Gedateerd maar voor de rest prima

Wij waren er in oktober en het was bijzonder rustig. We kregen een ruime kamer op de begane grond met uitzicht op de parkeerplaats aan de voorzijde. Op het restaurant na was het hotel wat gedateerd. Niet afgezet tegen de vriendelijkheid van het personeel, de ruime keuze bij het ontbijt en de ligging van het hotel maken de algemene indruk positief.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10babs23-08-2011

Super vakantie zeker een aanrader.

SUPER hotel en SUPER vakantie gehad. Dit hotel is echt een aanrader, de excursie`s die je hier kunt boeken zijn geweldig en moet je ook zeker doen, is niet goedkoop maar een ervaring die je nooit meer vergeet. Het eten is echt lekker en de mensen zijn aardig. Het restaurant heeft een geweldig uitzicht. De kamer zijn gewoon maar zeker niet slecht, wel een sauna op de kamer, heerlijk.

Gereisd met partner in februari 1997

• 7Lisette25-03-2011

Mooie plek op de heuvel

We boekten deze reis met TO. Het inrichting van het hotel en de kamers is ietwat gedateerd. We hadden een goedkope kamer. Maar die zat op de begane grond met uitzicht op de parkeergarage, dus we hebben een upgrade geboekt. Daarvoor kregen we een kamer op de 2e verdieping met eigen privé sauna (klein) en uitzicht op de dennenbomen en skipiste. Het eten is prima van kwaliteit. Met halfpension kregen we enkele dagen een buffet. Ook dat was prima maar 31 euro wel wat duur!!! Gelukkig compensatie gekregen van TO omdat het hotel 24 euro rekent bij overige gasten. Als je hier bent, doe dan vooral veel excursies. Sneeuwscooter, husky, rendieren, natuurtochten en wij hebben het Noorderlicht gezien! Allemaal niet goedkoop maar wel de moeite waard. Het stadje/dorpje Rovaniemi ligt op 3 km en is dus even een pittige wandeling. Al met al een bijzondere wintervakantie!

Gereisd met partner in maart 2011

• 7Yves Vermeulen10-08-2008

Mooi gelegen, veel kwaliteit

Prachtig op heuveltop gelegen, goed restaurant. Kamers op 2e verdieping met eigen sauna. Wel erg benauwd, er kan geen raam open, en er is geen lift. Voor de rest prima.

Gereisd met partner in juli 2008

• 10g. vogelsang24-03-2008

wij zijn net terug van onze vakantie in rovaniemi in het sky hotel. dit hotel kan ik aan iedereen aanbevelen die in de natuur wil verblijven en van wandelen houd. het eten is echt cullinaire, iedere dag een 3 gangen diner met perfecte uitleg van het personeel over het eten. het was echt heerlijk.de safaris van arctic safari zijn ook geweldig. kortom een vakantie om niet te vergeten. wij gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in maart 2008

• 7M.M. Burgers17-12-2007

Mooist gelegen hotel van Rovaniemi. Op 30 december 2007 's avonds op de tv te zien bij : doe een wens met Irene Moors. Mensen zijn super vriendelijk en gastvrij. Alle safaries bij Arctic Safari zijn superen zeker de moeite waard. In december is de hoeveelheid sneeuw al 5 jaar onzeker, maar wij hadden ( 7/12 tot 14/12) een heerlijke ( kerst) ervaring, met Sante Claus en de rendieren ed. erbij. Bovendien was de temperatuur prima om alle activiteiten uit te oefenen. De thermokleding ( pak en laarzen) die je bij aankomst van Arctic Safari te leen krijgt kan je gedurende je verblijf gebruiken.Bij iedere Safari wordt je keurig op tijd opgehaald en na de Safari weer bij het hotel afgezet.Prima gidsen! De kamers in het hotel zijn functioneel, sommigen hebben een eigen sauna. Het eten is in buffetvorm, zowel ontbijt als diner. Het eten wordt gebruikt in het restaurant wat uitkijkt over de besneeuwde berg en het dal. Kortom, dit is het mooist gelegen hotel!

Gereisd met partner in december 2007

1 tip over Hotel Lapland Sky Ounasvaara

• Robert Jan, 20-11-2014

Wil je een betere kamer met meer comfort vraag naar een upgrade. Door het betalen van een toeslag krijg je een luxere kamer met privésauna.

0 vragen over Hotel Lapland Sky Ounasvaara

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats