Reviews over Rovaniemi

Fantastische plek, volgend jaar kom ik terug ;))

Kitty,
    21-2-2017

Sarituvaat is geweldige plek we zijn hier 6 dagen geweest. Vriendelijke mensen prijs kwaliteit top. Lief knus huisje met alles erop en eraan .Het was schoon en hygiënisch . Fantastisch uitzicht hadden wij op een bevroren meer ook nog het noorderlicht gezien bij ons huisje :)) mijn vakantie kon niet meer stuk. Komen zeker terug hier het was in 1. Woord geweldig. Oja en na een vermoeide dag konden we heerlijk genieten van de sauna :))

Thuis komen.

Pikey,
    6-6-2016

Dit huis is het woonhuis van Lauri zelf.

Houtgestookte sauna en een kota in de tuin.

Huis ligt aan de rivier. De wal is wel 4 meter hoog maar met een trap goed te bereiken. Rovaniemi is 20 minuten rijden.

Min puntje is de boven verdieping. 1 grote slaapzolder/kamer.

2 persoonsbed wordt gescheiden door grote boekenkast van de andere slaapplaatsen. Lauri en zijn vrouw doen er alles aan om je het zo aangenaam mogelijk te maken. Als ze langskomen vullen ze al het hout aan. Kortom een super locatie . In de buurt ligt het sneeuwhotel, husky-point, rendieren farm. Kerstman op 25 minuten.

Wij hebben genoten.

Goed hotel

Patrick,
    12-8-2015

Goed hotel, no nonsens. Eenvoudig maar goed. kamers ruim genoeg, prima sanitair. Prima ontbijtbuffet.

Goede plek om Lapland verder te ontdekken.

Goede service!

J. A. ,
    27-7-2015

Het hotel ligt op 10 minuten reisafstand van de luchthaven. Het ontbijtbuffet was absoluut goed. De diners waren wat matig. Maar dat kan gelegen hebben aan het bedrag dat het reisbureau heeft geregeld met het hotel. De kamers zijn goed ingericht en de bedden slapen prima. De kamers waren niet echt goed schoon. Eerste overnachting haren op het putje in de douche. Latere overnachting in andere kamer opnieuw haren in de douche en de vloer in de kamer was vies en plakte. Dit werd echter goed opgelost en we kregen een fles wijn als excuus. 's Nachts om kwart voor 4 ontbijten was overigens geen enkel probleem. Alles stond voor ons klaar. WiFi was redelijk. Er was een computer met printer gratis voor klanten beschikbaar. Handig voor het online inchecken! Vriendelijk personeel. Parkeren met een kaart, maar helaas weinig parkeerplaatsen. Dat is dus iets minder fijn.

Super ontvangst, hulpvaardig en goede plek

Marco,
    23-7-2015

Het had veel geregend dus mochten we de caravan boven bij de huisjes plaatsen ipv beneden. Mooi gelegen aan de rivier, receptie beperkt open. Open keuken buiten en sanitair uitstekend. Gratis douchen. WiFi gratis en uitstekend van kwaliteit. Vlakbij de Kerstman. Super hulpvaardig: wij hadden een lekke wielbak waardoor de hele caravan onder water stond en wij mochten alle natte spullen in hun droogdok hangen zodat we de volgende dag verder zouden kunnen. De eigenaresse kwam zelfs vroeger om te controleren of alles wel droog was.

Rovaniemi scoort een 8 uit 10, op basis van 34 reviews