Camping Rantasalmen Lomakylä

Met jonge kinderen

geweldige camping

gijsberts
18-8-2014

rustig gelegen camping aan prachtig zwemmeer. Huren van kano is super. in 2014 zijn wij met tent en 2 kinderen (7 en 9) hier 4 dagen geweest. Kanotocht gemaakt en zelfs zeehonden gezien.

Rustige camping met voldoende sanitair, kookgelegenheid en indien slecht weer voldoende ruimte, sauna en mokki's.

Camping ligt afgelegen na enkele km via een bos/ onverhard pad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rantasalmen Lomakylä in Rantasalmi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rantasalmen Lomakylä zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.