Vakantiepark

• Onderkomen7
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

De huisjes zijn eenvoudig doch goed. Met 2 personen heb je alle ruimte, met 4 wordt het al een stuk krapper. Erg krap met die wasbak in het toiletje. Met 7 personen zou ik niet in dit huisje willen zitten. Een eigen sauna is heerlijk! Eenvoudig om te bedienen en echt een genot. Ook zit er een vaatwasser in het huisje, maar als je gaat eten in het restaurant heb je die bijna niet nodig. Koffie en theezetter aanwezig, koelkast en magnetron. Handdoeken zaten er bij ons ook bij. Er is een grote droogkast in het halletje wat fijn is om je natte skispullen te drogen. Genoeg open haard hout om heerlijk elke avond bij een knapperend vuurtje te zitten. Het is een klein stukje lopen naar het restaurant vanaf het huisje, daar is elke ochtend en avond eten in buffetvorm. Voor iedereen is er wel wat lekkers tussen, en het eten was gewoon goed. Geen haute cuisine maar dat verwacht ook niemand daar, je kunt gewoon je buik vol eten met goed eten. Vriendelijk personeel, spreekt goed Engels. Naar het skigebied toe is het 5 km, dus je moet wel met skibus er naar toe.

Gereisd met partner in februari 2017

Ruim opgezet cottagespark

Mariska
21-1-2016
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

10 januari - 17 januari 2016

In cottage verbleven geboekt via touroperator. Onbijt (diverse broodjes, kaas vleesbeleg, warme worstjes, scrampled eggs, haring, yoghurt, melk met allerlei granen -te veel om op te noemen) en dinner (soep van de dag, salade, groente of pasta, keuze vlees of vis en dessert) inclusief. Zeer goed verzorgd, heerlijk gegeten.

Cottage 2 slaapkamers, sauna, droogkast, 2 buitentermometers, vloerverwarming in badkamer, wifi in cottage, eethoek, zithoek met haard en tv.

Gereisd anders in januari 2016

Heerlijk rustig gelegen

Astrid
21-3-2014
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Het park ligt op 5 kilometer van het plaatsje Pyhä, waar 14 skipistes, een aantal winkeltjes en activiteitenorganisaties zijn gesitueerd. Het is een groot natuurgebied met veel mogelijkheden om te wandelen of te langlaufen. Wij logeerden in de cottages. De cottage heeft een sauna met douche, toiletruimte met wastafel, open keukentje, open haard inclusief houtblokken en een droogkast. Er zijn twee slaapkamers en de cottage heeft een veranda. In het hoofdgebouw is een restaurant en de maaltijden zijn prima (wel basic). Bij het ontbijt ontbrak zelfs het eitje niet. De maaltijden waren inclusief bij onze reis, dus ik weet niet hoe dat in andere periodes is. De cottages liggen in een bosrijke omgeving, de langlauf loipes starten letterlijk vlak voor de deur. Vlakbij het meer ligt een vuurhut waar je gezellig op het noorderlicht kan wachten.

Gereisd met partner in maart 2014

Vakantiepark info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Holiday Village Pyhän Asteli in Pyhätunturi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Holiday Village Pyhän Asteli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.