Hotel Putikon Hovi

1 review over Hotel Putikon Hovi in het Nederlands

Grappig low-budget hotel

Astrid
14-7-2012

Het hotel ligt dichtbij Punkaharju, maar is toch enorm afgelegen. We hadden een ruime kamer met goede bedden. Echter, er waren geen tv, geen wifi, geen klamboe, geen goede gordijnen en geen wastafel op de kamer. Wel waren er heel veel muggen en is het hotel sterk Russisch georiënteerd. De wc's waren in hetzelfde gebouw en waren oké. De wastafel en douche waren een stuk minder. Er zijn 2 'musea' op het terrein met o.a. berenvellen en geweien. De activiteiten die worden aangeboden, waaronder een gids, bleken er niet te zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Putikon Hovi in Putikko, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Putikon Hovi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Putikon Hovi scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.