Hotel Amado ***

Hotel Amado ***

Hotel Amado

Weer vandaag-5°-19°

We hebben een aantal aanbieders voor Amado voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Amado in het Nederlands

goed hotel

m. hammer, 5-11-2008

Inrichting van de kamers is sober maar proper. Restaurant is goed, service ook. In het hele hotel gratis w-lan verbinding met supersnelle verbinding. Ligging in et centrum, lokatie niet al te mooi, wat geldt vooor heel Pori. Omgeving van Pori is wel prachtig.

Van alle hotels die ik tot nu toe heb gehad, was dit het

Jan-Willem de Beer, 27-2-2008

Van alle hotels die ik tot nu toe heb gehad, was dit het beste. Goede en vriendelijke service, hotel ligt midden in de stad, maar absoluut geen geluidshinder. Taxi voor de deur. Eten was heel goed. Kamer was heel groot met heel fijn bed. Was er januari 2007, en binnen was het overal lekker warm. Buiten uiteraard fris. Leuk gewandeld door Pori. Leuk plaatsje. Zeker voor herhaling vatbaar. En de prijs was zeer acceptabel. Niks aan te merken op hotel, alles simpelweg perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Amado in Pori, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Amado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Amado scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.