Camping Nallikari

Camping Nallikari

Weer vandaag4°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Nallikari voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

2 reviews over Camping Nallikari in het Nederlands

Mega camping

Wouters,
14-1-2018

Sanitair was goed. De ontvangst was goed. Omgeving was erg mooi, vriendelijk persoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor Finse begrippen grote camping. Ligt mooi aan strand. Veel Noren. Staat bekend om mooi weer, ook wij hadden zomerse temperaturen. Tot middernacht op strand geweest. Er is 1 nieuw zeer mooi sanitairgebouw en 2 of 3 wat oudere. Sauna aan strand. Meeste plaatsen hebben schaduw. Geen verharde plaatsen. Aan de sporen te zien bij regen wel zeer modderig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Nallikari

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nallikari in Oulu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nallikari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.