Reviews over Nurmes

Fantastisch mooi hotel

Ger,
    17-7-2009

Het Bomba hotel is een modern "design" hotel met schitterende comfortabele kamers. Het hotel ligt in een vakantiepark aan een meer.

In het grote "Bomba huis" werd het diner en het ontbijt geserveerd. Het diner bestond uit een buffet met specialiteiten uit Karelie.

rust-wandelen-golfen-fietsen-geweldig

bennie,
    27-3-2009

heel mooi gelegen in bos aan het meer.

goede golfbaan (niet duur)Jeuk voor kinderen

prachtige ligging aan het meer in het bos

bennie,
    15-6-2008

prachtige ligging aan het meer in het bos.goed restaurant en zeer kind vriendelijk.golfbaan en zwembad naast de deur.mooie wandel en fiets routes

Onze vakantie (kerstperiode 2007) in dit oord was niet wat

John,
    18-1-2008

Onze vakantie (kerstperiode 2007) in dit oord was niet wat we er van hadden verwacht.

Na de teleurstelling van geen sneeuw, heeft het oord er verder helemaal niets te bieden.

Het zwembad is klein. Na het avondeten van 18.00 uur zit je gewoon in je huisje want er is verder niets te beleven.

Dit bleek ook wel vanwege het grote aantal bejaarden dat er aanwezig was.

Op onze eigen 2 kinderen (12 en 16 jaar) na hebben we nog 1 kind gezien.

Van een gezellige bar is er ook nauwelijks sprake. De barman kijkt zo ongeinteresseerd en loopt meer in het restaurant rond dan achter de bar, dat je vanzelf na een verblijf van 10 minuten er jankend wegloopt.

De dagen zijn er kort maar duren ontzettend lang. Rond 10.00 uur is het licht en om 16.00 is het alweer donker.

Zo blijft er dus weinig over van dit vakantieoord. Je bent er wel uitgerust want om 9 uur lig je dan maar in bed.

Een heel leuk hotel met bijbehorende huisjes (luxe heel in

Johan en Jenny,
    14-8-2007

Een heel leuk hotel met bijbehorende huisjes (luxe blokhut) heel apart.

Dit alles ligt verscholen in het bos wat heerlijk is om te wandelen heel rustig. In het hotel zelf is alles wat maar mogelijk is aanwezig. Wij vonden het jammer dat we er maar 1 nacht waren (trektocht)

Nurmes scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews