Kleine hotelsWeer vandaag2°-13°
Hotel Nuorgam Holiday Village

We hebben een aantal aanbieders voor Nuorgam Holiday Village voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nuorgam Holiday Village in het Nederlands

Puur geluk!

Sylvia,
25-2-2018

Gastvrij - lekker eten - sfeervolle kamer - perfecte plaats om noorderlicht te spotten - niets is te veel om gasten in de watten te leggen.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nuorgam Holiday Village in Nuorgam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nuorgam Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.