Camping Harriniva Holiday Center

CampingWeer vandaag20°6°
Camping Harriniva Holiday Center
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Harriniva Holiday Center voor je op een rij gezet:

6 reviews over Camping Harriniva Holiday Center in het Nederlands

Goede plek!

A. Drieenhuizen
16-6-2015

Vriendelijke ontvangst! Wij hadden hut nummer 10 en deze was lekker ruim, matrassen erg dun!! Gratis internetten, alleen niet in de hut!

1 nacht in een hutje

Imke
19-8-2013

Tijdens onze rondreis 1 nacht hier doorgebracht. Het was een super kleine verouderde hut voor 3 personen. Het slapen op de slaapbank is een ramp waardoor je weinig slaapt maar de volgende dag wel weer fris moet zijn om auto te rijden. De keuken was niks er stond een koelkast en 1electrisch pitje maar geen spullen. Het sanitaire verouderd, sober, en bij de mannen stonk het enorm.

Gegeten in het restaurant van het hotel , dat was netjes

Mooie omgeving

Astrid
6-8-2012

De camping ligt aan de rivier de Muonio, waar de hutten langs staan. Een prachtig uitzicht. Er is een hotel op dezelfde locatie waardoor je gebruik kan maken van de faciliteiten van het hotel (restaurant / receptie) In het restaurant kan je goed eten. De hut was sober en klein. Hoewel er in de brochure aangegeven was dat er kookattributen aanwezig zouden zijn, was dit niet het geval.

Er waren erg veel muggen waardoor buiten zitten( ondanks de voorzorgsmaatregelen) niet mogelijk was.

De algemene toiletten/douches waren schoon maar erg minimaal.

brrrr vies!!!!

geuze
20-8-2011

zeer kleine kampeerhutjes 2x2 stapelbedden, tafeltje, 4 stoelen 2 pits kookstelletje, 2 pannetjes. wel aan mooi meer. De bedden zijn verschrikkelijk, een doorsnee jeugdherberg heeft betere. Ontzettend vieze lakens. vriendelijke mensen bij de receptie: kreeg direct schone lakens mee toen ik er wat van zei. (zonder verontschuldiging trouwens) oh ja: er stonden bekers met oploskoffie vies in de keuken!

mooi gelegen maar niet nog een keer!

Gwendolyn
11-8-2010

Mooi aan een rivier gelegen, kleine speeltuin voor de kinderen. De hutten waren oud en afgeleefd. Je hoopte dat de stoelen niet zouden breken als je er op ging zitten. Het eten in het hotel was uitstekend!

jammer van de afgeragde hutten

jan
9-8-2010

het park was mooi gelegen maar alles, binnen in de huisjes, was oud en kapot

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Harriniva Holiday Center in Muonio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Harriniva Holiday Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Harriniva Holiday Center scoort een 6.1 uit 10 op basis van 6 reviews.