Camping Harriniva Holiday Center

Camping Harriniva Holiday Center

2.3Onvoldoende

Finland, Finland, Muonio

Op vakantie geweest naar Harriniva Holiday Center?

2.3Onvoldoende

• 2.5Staat v/h sanitair
  • 3.7Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Harriniva Holiday Center voor je op een rij gezet:

• Sauna
Meer camping info

7 reviews over Camping Harriniva Holiday Center

• 2018
    1Jan24-07-2018

Nooit meer

Dit was tijdens onze trektocht langs hutten wel de meest verschrikkelijke camping! De hut was rondweg smerig, bij aankomst eerst wat gegeten, voetbal gekeken en daarna naar de hut. Nu die was echt goor, er lag zelfs een gebruikte condoom op een kastje. Wie weet hoe lang die er al lag en wat kan je niet oplopen. Direct naar de receptie gegaan maar die was inmiddels gesloten. Toch maar geslapen maar niet echt met een lekker gevoel. De volgende ochtend bij de receptie geklaagd, maar dat had geen zin. Totaal geen reactie laat staan excuses. Nee mijn tip is rij om en stop hier niet!!!

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8A. Drieenhuizen16-06-2015

Goede plek!

Vriendelijke ontvangst! Wij hadden hut nummer 10 en deze was lekker ruim, matrassen erg dun!! Gratis internetten, alleen niet in de hut!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 5Imke19-08-2013

1 nacht in een hutje

Tijdens onze rondreis 1 nacht hier doorgebracht. Het was een super kleine verouderde hut voor 3 personen. Het slapen op de slaapbank is een ramp waardoor je weinig slaapt maar de volgende dag wel weer fris moet zijn om auto te rijden. De keuken was niks er stond een koelkast en 1electrisch pitje maar geen spullen. Het sanitaire verouderd, sober, en bij de mannen stonk het enorm. Gegeten in het restaurant van het hotel , dat was netjes

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Astrid06-08-2012

Mooie omgeving

De camping ligt aan de rivier de Muonio, waar de hutten langs staan. Een prachtig uitzicht. Er is een hotel op dezelfde locatie waardoor je gebruik kan maken van de faciliteiten van het hotel (restaurant / receptie) In het restaurant kan je goed eten. De hut was sober en klein. Hoewel er in de brochure aangegeven was dat er kookattributen aanwezig zouden zijn, was dit niet het geval. Er waren erg veel muggen waardoor buiten zitten( ondanks de voorzorgsmaatregelen) niet mogelijk was. De algemene toiletten/douches waren schoon maar erg minimaal.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 2geuze20-08-2011

brrrr vies!!!!

zeer kleine kampeerhutjes 2x2 stapelbedden, tafeltje, 4 stoelen 2 pits kookstelletje, 2 pannetjes. wel aan mooi meer. De bedden zijn verschrikkelijk, een doorsnee jeugdherberg heeft betere. Ontzettend vieze lakens. vriendelijke mensen bij de receptie: kreeg direct schone lakens mee toen ik er wat van zei. (zonder verontschuldiging trouwens) oh ja: er stonden bekers met oploskoffie vies in de keuken!

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 5Gwendolyn11-08-2010

mooi gelegen maar niet nog een keer!

Mooi aan een rivier gelegen, kleine speeltuin voor de kinderen. De hutten waren oud en afgeleefd. Je hoopte dat de stoelen niet zouden breken als je er op ging zitten. Het eten in het hotel was uitstekend!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 5jan09-08-2010

jammer van de afgeragde hutten

het park was mooi gelegen maar alles, binnen in de huisjes, was oud en kapot

Gereisd met partner in augustus 2010

Camping Harriniva Holiday Center info