Muonio

Vakantie in Muonio

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Muonio

Reviews over Muonio

• 9A. Drieenhuizen16-07-2015

Fijne plaats, prima supermarkt!

fijne omgeving om te fietsen!

Gereisd met partner in mei 2015

• 5Roselyne Breant07-03-2015

petit village

Muonio ne m'a pas laisse un souvenir inoubliable, on en fait vite le tour

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 5Ivan02-01-2014

Muonio is meer een (klein) commercieel centrum.

Muonio ligt op 3 km van Harriniva. Je komt er eventueel met het vervoer van de gidsen of te voet. Muonio is niet meer dan een klein commercieel centrum. Er is een restaurant, 2 grootwarenhuizen, een tea-room, een garage, ... Er is wel een klein museum met een mooie reportage over de historie van het Poollicht. Daarbij is er ook een souveniershop (zeer duur) en een klein eenvoudig restaurant. Naar het hotel keerden wij te voet terug. Halverwege heb je de brug over de rivier. Als je die even over wandelt ben je in Zweden!

• 2Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

december 2013

• 9dirk28-08-2012

wree goe

muonio zelf niet bezocht enkel harriniva

• 9Sfeer in stad

Alleen gereisd in januari 2012

• 7Astrid06-08-2012

Mooie omgeving

Een prachtige omgeving, een mooi hotel. De kleine hutjes zouden wij niet meer boeken. Deze zijn zeer minimaal uitgerust en erg donker. Helaas waren er erg veel muggen waardoor we niet buiten konden zitten.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Rinus12-10-2011

Prachtige omgeving

Het dorpje heeft een fraai houten kerkje maar verder is er niet zoveel te beleven, in de omgeving ligt het Nat. Park Pallas-Ounastunturi, een eenzaam, maar schitterend gebied, bij het gelijknameige hotel is een bezoekerscentrum waar men inlichtingen en routebeschrijvingen kan krijgen van de gemarkeerde wandelwegen door het gebied. De boomgrens ligt hier op 400 mtr. het is een prachtige gebied van meren en heuvels met op enige afstand de bergen van de Pallastunturigroep. Het is een gebied waar maar weinig toereisten doordringen, maar het is een heerlijk gebied om te wandelen en te genieten van de stilte in dit grootste landschap.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in juli 1981

• 10Saskia Troch29-03-2008

Hotel Harriniva in Muonio staat gelijk met een werkelijk unieke en onvergetelijke wintervakantie in Lapland. Van huskies, rendieren tot sneeuwscooteren, we hebben het allemaal van heel dicht meegemaakt en er enorm van genoten. De rijke kennis van de gids over Lapland en zijn omgeving + de internationale groep was de kers op de taart. Dit zou je doen overwegen naar Lapland te immigreren.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met familie in maart 2008

• 10leo rymenants16-02-2008

avonturenweek met sneeuwscooters, huskyhonden, rendierslee, langlauf en sneeuwschoenen. gidsen rony en Marianne fantastis. hebben genoten van deze onvergetelijk week in Hariniva. ook de nacht in de Iglo was heel leuk. met dank aan onze 2 nederlandstalige gidsen en ook de andere begeleiders bij sommige tochten.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in december 2007

• 8Jolanda Bouter31-01-2008

geen stranden gezien het was -25 dus erg koud maar super

• 7Cultuur

Gereisd in januari 2008

• 10priscilla13-07-2007

wij hebben hier en sneeuwavonturen week gehad, stranden niet gezien en uitgaan hebben we er ook niet gedaan maar voor de rest is de natuur en omgeving echt waanzinnig, iets om nooit meer te vergeten.

• 1Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur