Muonio

Reviews over Muonio

bijzonder goed

Jana,
    22-3-2017

In de winter moet je je vaak verkleden. Thermokleding is een must maar wordt op het centrum verstrekt.

Gereisd met partner in februari 2016

Goede plek!

A. Drieenhuizen,
    16-6-2015

Vriendelijke ontvangst! Wij hadden hut nummer 10 en deze was lekker ruim, matrassen erg dun!! Gratis internetten, alleen niet in de hut!

Gereisd met partner in juni 2015

Onvergetelijk

Arie Wieman,
    4-4-2014

Harriniva staat garant voor een onvergetelijk (diepvries-) avondtuur.

Wij waren hier in maart 2014, het excursie pakket is uitstekend.

Service; klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel.

De ligging is afgelegen maar is totaal niet van belang je bent de hele vakantie in goede handen en je waant je in het echte Lapland uitgestrekt natuurgebied en oorverdovend stil. Heeeeerlijk.

Over de kou hoof je je geen zorgen te maken Harriniva heeft uitstekende kleding die je de gehele week tot je beschikking krijgt (Laarzen ; muts; extra paar sokken ; handschoenen en het onontbeerlijke thermopak)

Wij hebben adventure week “Best of Lapland”gedaan onder leiding van de vriendelijke en zeer zorgzame Gids Toiini.

Niet te beschrijven ervaring. , wat wij als hoogte punt hebben ervaren is de 2 daagse husky safari, wat een feest.

Kortom niet twijfelen maar doen, Lapland en zeker Harriniva zal nog lang in je gedachten blijven.

Kiitos team Harriniva

Gereisd met vrienden in maart 2014

Mooi authentiek hotel

Ivan,
    2-1-2014

We verbleven er met de Kerstperiode. De ontvangst was hartelijk, de service was tip-top in orde. De kamers zijn volledig in hout. Standaard kamers zijn aan de kleine kant vooral als je met een kind in een derde bed verblijft. Er is niet genoeg bergplaats voor al die noodzakelijke kledij. De kamer wordt een rommeltje, maar dat heeft ook zijn charmes. Het winterprogramma (alle activiteiten zijn betalend) is wat je verwacht van een winterreis in Lapland. De activiteiten (Huskytocht, sneeuwscooter, sneeuwwandeling, ijsvissen, poollichtsafari's, rendiertochten, ...) zijn steeds goed voorbereid en begeleidt door professionele gidsen (meestal Engelstalig). Het verblijf is warm en authentiek. Er is een kleine bar waar ook de "locals" komen. Het is dan ook de enige bar in de directe omgeving. In de omgeving zijn er wel geen interessante dorpen (Muonio ligt op 3 km). Je blijft dus voornamelijk ter plaatse. Het hotel is rokersvrij, enkel buiten kan er gerookt worden. Verzorgd hotel, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Mooie plek in de middle of knowwhere

Mariette,
    18-3-2013

Geslapen in de huisjes die bij het hotel horen. Is nog wel een loopje om bij het hotel te komen. Mooie rustige omgeving. Excursies die we bij de reisorganisatie boekten waren prima. Verder had het hotel wel iets meer sfeer mogen hebben. Geen uitgebreide lounge. Bar al om 23 uur dicht.

Gereisd met vrienden in februari 2013
Muonio scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews