Hotel Scandic Luosto

Em
19-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

De huisjes gemaakt van boomstammen zijn ontzettend gezellig, inclusief open haard en eigen sauna.

Je loopt zo naar de piste.

Receptie ligt op een eindje lopen, Bij aankomst en vertrek moet je ver slepen met je koffers. Hotel biedt geen hulp aan hierbij.

Ontbijt was uitgebreid, ietwat rommelig.

Goede kans op het zien van het noorderlicht.

Supermarkt en een paar restaurantjes op loopafstand.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Luosto in Luosto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Luosto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.