Hotel Santa's Hotel Aurora

Hotel Santa's Hotel Aurora

Kleine hotelsWeer vandaag-3°-31°

We hebben een aantal aanbieders voor Santa's Hotel Aurora voor je op een rij gezet:

Buro Scanbrit
Buro Scanbrit

1 review over Hotel Santa's Hotel Aurora in het Nederlands

Prima Verblijf

Ton Vliegen
25-1-2016

Prima hotel. Personeel zeer vriendelijk. Kamers aan de kleine en aan de donkere kant. Uitstekend bed. Badkamer idem en die werd niet iedere dag schoongemaakt. Dat was jammer en eigenlijk onze enige echte aan- c.q. opmerking. Ligging t.o.v. Lapland activiteiten was uitstekend.

Gereisd met partner in januari 2016

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa's Hotel Aurora in Luosto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa's Hotel Aurora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.