Kleine hotelsWeer vandaag2°-2°
8,6

• Ligging t.o.v. pistes8,8

5 reviews over Hotel Aurora Chalet in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes8

In een prachtige, rustige omgeving even bijkomen lukt hier prima! Wij waren hier buiten het seizoen dus erg rustig. Hotel is leuk, staff vriendelijk en behulpzaam. Niet voor mensen die houden van formeel. Avondeten zou ik echter niet aanraden; restaurant niet zo geschikt voor een romantisch diner.

Gereisd met partner in november 2013

Relaxed Klantgericht Hotel

Libudzewski
25-1-2010

Kamers ruim met openhaard kachel;ruime kledingkast.Kamer aan de donkere kant.Waterkoker heerlijke koffiezakjes;thee en suiker en koffiemelk. Alle dagen schoonmaak van de kamer en handoeken.Douche ruim met sauna.Wastafel en toilet iets dicht op elkaar.Ontbijt Buffet perfect met o.a. zalige zachte zalm.Diner zeer verfijnde smaak porties voor mijn man aan de weinige kant.Beneden het hotel op kamernummer ski/pak opbergruimte.Folder materiaal ruim voldoende aanwezig. Service personeel op en top.Wij hebben een exstra week bijgeboekt zo relaxed hebben wij genoten. Simon en Anita

Gereisd met partner in januari 2010

Zeer knus en gezellig klein hotel

susan odendaal
11-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kindvriendelijk is een 5 omdat er voor kinderen niet veel te doen is. Maar dat geeft wel extra rust :) Verder een heel gezellig hotel, sauna op elke kamer, sommige kamers hebben zelfs een eigen open haard. Eten is perfect en gevarieerd, goede - wel vrij prijzige- wijnen.

Noorderlicht panorama restaurant.

Aanrader als je van rust houdt.

Gereisd met partner in januari 2009

Topper

Joke
7-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een rustig hotel van goede kwaliteit. Ruime kamer, wel wat donker. Prima doucheruimte met kleine sauna. Vlakbij klein skigebied, maar voor langlaufen uitstekend. Heerlijk eten, maar de hoeveelheid is niet groot. Grote eters krijgen te weinig. Geen keuze menu!

Gereisd met partner in maart 2009

Rustig comfortabel hotel

Joke
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel Aurora is een rustig hotel met ca. 35 kamers. Niet geschikt voor kleine kinderen en ook niet voor jongeren die actie zoeken. De kamers zijn goed, evenals de bedden. De muren wel donker. Prima badkamer en (kleine) sauna. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Er is geen keuzemenu, dus eten wat de pot schaft. Vooraf kun je op internet het menu al zien, dus je weet wat er komt. Kwalitatief goed eten, doch niet zo veel groeten. Een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aurora Chalet in Luosto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aurora Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.