Luosto

Reviews over Luosto

Prima Verblijf

Ton Vliegen,
    25-1-2016

Prima hotel. Personeel zeer vriendelijk. Kamers aan de kleine en aan de donkere kant. Uitstekend bed. Badkamer idem en die werd niet iedere dag schoongemaakt. Dat was jammer en eigenlijk onze enige echte aan- c.q. opmerking. Ligging t.o.v. Lapland activiteiten was uitstekend.

Gereisd met partner in januari 2016

Fantastische ervaring

Jacqueline Plooy,
    30-12-2015

Wij verbleven in de blokhutten achter het hotel. Erg knus en met sauna en open haard. Eigenlijk niks op aan te merken, toilet in douch wel beetje krap geplaatst. Maar voor de rest van alle gemakken voorzien. Koelkast, koffiezetmachine, kookstel, tv.

Wij hebben enorm genoten. Het ontbijt en diner in het hotel genuttigd en het was erg lekker en afwisselend. Ontbijt wel altijd hetzelfde, maar voor ieder wat weels.

Gereisd met partner in december 2015

Luostotunturi blokhut: Korteerie

Monique,
    8-4-2015

Wij verbleven in een voor 3 personen geschikte Finse houtenblokhut, deze lag circa 1 km van het hotelgebouw gelegen. Een lekkere ochtendwandeling naar het ontbijt en weer terug naar het hotel voor het avondeten. De blokhutten zijn erg knus, liggen midden in het bos. Maar de beloofde extra slaapkamer is wel erg klein, met een bed van 1.20 breed is het niet heel comfortabel liggen met 2 volwassen personen. Oplossing: 2 personen op de vide en 1 persoon in de aparte slaapkamer. Echter met 2 personen op de vide slapen is ook niet heel praktisch. Er liggen op de 'zolder' losse matrassen op de grond, rechtop staan is daar niet mogelijk. Wij vonden dit wel een minpunt, ook met het naar de wc gaan. Trap af en trap op, voor 50 plussers is dit best lastig! Verder comfortabel en schattig huisje. Helaas hadden wij geen vaatwasser, terwijl deze wel op de inventairslijst stond, maar niet veel 'thuis' gegeten. Het eten in het hotel is ok maar niet heel bijzonder. Personeel heel aardig en behulpzaam

Gereisd met partner in maart 2015

Erg leuk voor een paar dagen, gezellig hotel!

Els,
    3-12-2013

In een prachtige, rustige omgeving even bijkomen lukt hier prima! Wij waren hier buiten het seizoen dus erg rustig. Hotel is leuk, staff vriendelijk en behulpzaam. Niet voor mensen die houden van formeel. Avondeten zou ik echter niet aanraden; restaurant niet zo geschikt voor een romantisch diner.

Gereisd met partner in november 2013

De beste plek boven de poolcirkel

Mark,
    25-1-2012

Dit was een regelrechte topper, houten chalet, niet vrijstaand, maar wel heel erg vrij. Open haard, hout erbij, sauna, perfecte douche, klein maar prima keukentje, meer dan voldoende ruimte, super bedden, oftewel een zeer zeker prijs-kwaliteit garantie. En het buffet in het hotel was ook nog eens perfect, zonder vervelende Russen!

Gereisd met partner in december 2011
Luosto scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews