Hotel Sokos Levi

Laatste review

Goed, schoon en prettig!

Armanda Kusse,
9-4-2018

Wat een vriendelijke mensen en schoon hotel. Erg goede service en ook de sauna is erg prettig.

Enige miniscule minpuntje was dat de whirlpool iets warmer mocht...maar met oog op de sauna is die temperatuur wellicht bewust.

Kenmerken

9-4-2018

Onwijs mooi.

Alma Knijn,
15-2-2018

De ligging geweldig het ontbijt gewoontjes en de schoonmaak van de kamer slecht.

Alleen de prullenbak werd geleegd en nieuwe handdoeken neergelegd.

Het was erg benauwd op de kamer waar door we morgens elke keer ziek waren.

Ook was er een rally team uit Duitsland waar door de lobby twee avonden dicht was vanwege een besloten dans en diner.

Wij vinden dat je wel aan excursies mee moet doen dan beleef je hoe het daar is, en het is een hele belevenis.

In de plaats zelf ben je snel uitgekeken weinig tot niets te doen.

Fins Lapland Noordenlicht....

jet,
14-2-2017

Hotel zeer centraal gelegen.Ontbijt goed. Meeste mensen willen ooit Noorderlicht zien. Wij hadden geluk. Advies elke dag activiteit boeken(Lapland Safari) anders duurt een dag heel lang. Want gezelligheid is er niet echt. Bijzondere ervaring. Iedereen die je sprak wilde dit ooit een keer meemaken. Erg rustig op straat. Meeste mensen koken zelf ivm prijzen uit eten. Goed steakhouse Colorado.Zijn met Huskys geweest, sneeuwscooters vergeet NIET ter plekke extra verzekering 15 euro af te sluiten als je met sneeuwscooters gaat. Eigen risico 1000 euro. En er gebeurt nog wel eens wat. Dit vragen ze je als je aan een activiteit deelneemt. Je krijgt warme overall, schoenen, etc. Hoef je in ieder geval niet mee te nemen. Ijshotel niet de moeite om daar te overnachten. Wel om daar met de sneeuwscooter heen te gaan. Rendieren/sneeuwscooter ook leuk. Transfer vliegveld Levi maar 15 minuten .

We hebben een aantal aanbieders voor Sokos Levi voor je op een rij gezet:

Prima hotel met super ligging in Levi

ulabiela_1
26-7-2015

In januari een week in dit hotel verbleven. Er zijn verschillende gebouwen, Lobby sfeervol, lekkere koffie en broodjes etc te verkrijgen. Service was goed. Ligging vlak bij pistes. Liepen met ski's naar piste. Ski opslag aanwezig in hotel. Als het weer donker werd (15.30) kwam iedereen gezellig borrelen in Lobby. Kamers zijn prima, modern, net en ruim. Ontbijt vrij basic, maar vers en netjes verzorgd. Vrienden verbleven in Hulu Porro, was echt minder van kwaliteit!! Leuk hotel in gaaf dorp!

dit hotel is zeer goed gelegen,daar alles er rond ligt ,zoals restaurants,winkeltjes,boeking kantoor voor de excursies enz...als je geluk hebt met de ligging van uw kamer ,heb je zelfs zicht op de berg waar men aan het skieèn is .de kamers met sauna zijn zeker aan te bevelen.

Geweldig hotel en mooie omgeving!

Linda
3-1-2014

Hier gaan we zeker heen terug!

Goed hotel met een paar minnen

M
11-12-2013

Over het algemeen is dit een goed hotel. Licht middenin Levi, paar honderd meter van de piste af. Zal hier de voor en nadelen opnoemen:

Voordelen:

- Goede service, mensen doen ook echt wat als je wat vraagt

- Ruime kamer met eigen sauna, lekker bed en lekkere douche

- Goed ontbijt.

Nadelen:

- Wij hadden half pension geboekt, maar het diner was voor een 4* hotel erg onder de maat. 1 bakje met groente, 1 met aardappels en 1 met vlees. Van een 4* hotel hadden we meer verwacht, plus wij lusten het lokale vlees (rendier bijv.) niet. Gelukkig was dit na een belletje naar ons reisbureau zo opgelost. Terug geboekt naar logies/ontbijt en van t geld buiten de deur gegeten. Aanrader: de Asia brasserie naast het hotel.

- Ander nadeel is dat de verwarming centraal is geregeld, dit kun je zelf op de kamer dus niet doen. Omdat het buiten erg koud is werd er erg veel gestookt, dit had tot gevolg dat wij 's morgens met een pijnlijke keel wakker werden.

Mooi plekkie voor in de winter

snilj
18-6-2011

Dicht bij de skipiste.

Snowscooter verhuur om de hoek.

Auto parkeren onder het hotel (via hotel lift)

Al het gemak op loop afstand

gezellig hotel

annoeska
4-3-2011

Hotel sokos in levi is een hotel dat midden in het centrum van levi ligt bestaande uit meerdere gebouwen. De afstand tot de piste is 1 tot 2 minuten lopen.

De kamers waren netjes, wij hadden een kamer in het bijgebouw met uitzicht op de piste; in 1 woord geweldig! Bedden lagen voor hotelbegrippen lekker.

Het ontbijt in het hotel was netjes, niet al te veel keus, maar genoeg.

De service was goed, bij vragen werden we direct netjes en duidelijk geholpen.

Minpuntjes was dat de coffee bar al om 8 uur sluit in het hotel zelf, maar genoeg in Levi zelf om even wat te halen.

Mocht ik nog een tweede keer naar Levi gaan, zou ik weer voor dit hotel kiezen.

Ruime, schone rustig ingerichte kamer. Typisch modern Finse uitstraling. Bedden lagen voor hotelbedden goed.Kamer werd 's nachts wel erg warm gestookt, met als gevolg keelpijn door de ontzettend droge lucht. Daarom lieten we 's nachts het raam maar op een kiertje staan (ondanks temperatuur van -25) was. Prettig dat er vloerverwarming was op de kamer om (ski)schoenen goed te laten drogen. Schoonmaakster vergat een keer onze chocomel, thee, koffie etc. bij te vullen, maar toen was de receptioniste zo vriendelijk om ons een voorraadje mee te geven. Vonden we met de extreme kou wel lekker om even een warm drankje op de kamer te kunnen maken.

Ontbijtbuffet was netjes, keuze wat beperkt. Geen verse sapjes. Koffie was ronduit smerig, maar gelukkig hadden we de nescafé en waterkoker op de kamer nog. Jammer ook dat je altijd van die asociale hotelgasten blijft houden die met hun handen aan het eten zitten, en niet de opscheptangen gebruiken.

Levi is een gezellig dorp, leuke excursies te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sokos Levi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sokos Levi in Levi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sokos Levi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.