Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Lomaset Holiday Cottage in het Nederlands

GEWELDIG!!!

Pat
30-7-2013

Ga je naar het Finse Lapland en wil je ook wintersporten dan ben je hier aan het goede adres! Geweldig mooie cottage met 2 slaapkamers. Beiden hebben 1 tweepersoonsbed en een stapelbed. Openhaard, sauna, keuken met alles erop en eraan, wasmachine, droger, drooghok. Buiten nog een plaats om eventueel de auto te parkeren en in het schuurtje onbeperkt hout voor de openhaard!! Bushalte op 5 minuten lopen. Wij zijn in februari geweest en het was geweldig. Koud en veel sneeuw!! Wij hebben 5 dagen gesnowboard en hebben het materiaal bij intersport gehuurd. Kregen daar toen we de spullen inleverde nog dikke korting! Ski gebied is niet heel groot, maar super mooi!! Eten en drinken (vooral alcohol) en de boodschappen zijn prijzig! Maar dat wisten wij van tevoren. Het is in ieder geval goedkoper als uit eten gaan. Daar ben je toch wel snel rond de 100 euro voor kwijt of je moet een watertje en een hoofdgerechtje nemen.

Gereisd met partner in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lomaset Holiday Cottage in Levi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lomaset Holiday Cottage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.