Hotel K5

3 reviews over Hotel K5 in het Nederlands

Fantastische week!

Agnes
27-1-2012

Modern en sfeervol hotel met zeer vriendelijke medewerkers en mooie kamers. Eigen sauna per kamer, die als je nog op pad bent na een belletje alvast wordt aangezet. Verder internet, tv met dvd, heerlijk rustig geen overlast v andere hotelgasten. Ontbijt heel uitgebreid, dinerbuffet iets minder keuze maar wel voldoende.

Kamers aan de achterkant kijken uit op de rendierweide. Het hotel ligt net buiten het centrum vlakbij het meer, ook startpunt van veel langlaufloipes. Het centrum is echter zeer dichtbij, 3 min te voet, evenals de skilift op 5 min en de supermarkt. Ski s huren bij Intersport erg aardige mensen en normale prijs.

Levi zelf leuk klein dorpje, voor gezelligheid een beetje zoeken. De koffieshop bij hotel sokos is aan te raden voor lunch en koffie voor normale prijzen, evenals voor s avonds het restaurantje naast de vvv (pp oversteken bij hotel k5) Ravintola Myllyn Aija. Excursies bij Lapland Safaris ook prima, aardige gidsen.

fantastisch hotel met zeer goede keuken

Hans
11-3-2010

Algemeen Restaurant, Bar, Tuin, Terras, Berging voor ski-uitrusting , Kamers zijn zeer ruim met zeer veel bergruimte incl droogkast voor kleding en skieschoenen. Tevens is er een sauna op de kamer en een zeer ruim balkon.

Personeel is zeer vriendelijk endeskundig. Tevens bereid om alles voor de bezoekers te doen, zoals informatie opvragen, sauna op de kamer aanzetten zodat je direct hiervan gebruik kunt maken, zeer goede schoonmaak en een bijzondere en zeer deskundige kok

Diensten Roomservice, Ontbijt op de kamer, Valutawissel, Lunchpakket, Excursiebalie, Fax / kopieerapparaat.

Draadloos internet is beschikbaar in de openbare ruimtes (gratis).

Hotel K5 ligt aan de rand van het stadje Levi, maar dat is zo klein dat het centrum op minder dan 5 minuten lopen is. Het Informatie-bureau ligt aan de andere kant van de weg en daar zijn alle uitstapjes te boeken. Prijzen zijn redelijk en assortiment geweldig groot, voor elk wat wils en desgewenst ook in combinaties.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel K5 in Levi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel K5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.