Chalet

Kenmerken
Sauna

5 reviews over Chalet Immelmokit in het Nederlands

We hadden een 8 persoons chalet geboekt voor 7 dagen. We waren met 6 volwassenen en dit waren er meer dan genoeg. Het chalet is niet erg groot en er is onvoldoende zitplaats in de woonkamer. Ook de slaapkamers zijn niet erg groot. De koffers kunnen hier niet staan. Erg handig is dat de wc en douche gescheiden zijn. De sauna was heerlijk. Het chalet heeft een prachtige open haard. Enige nadeel is dat het chalet erg gehorig is. Het chalet heeft een prachtige ligging tussen de bomen aan de rand van het dorp. Het chalet ligt op een loopafstand van het meer Immeljarvi en het centrum. Enige nadeel is dat er een pad voor sneeuwscooters recht voor het huisje langs loopt. Gedurende de week raak je gewend aan dit geluid.

Minpunt: wij kwamen 's ochtends om 11 uur aan bij het park, maar mochten pas om 1 uur in het chalet.

Gereisd met vrienden in december 2013

Wat een geweldige omgeving

Alie van der Tol
1-4-2012

Wat een fijne vakantie hebben wij daar gehad, we waren er voor een week, 4 maart 2012, in chalet immelmokit, dichtbij het centrum van Levi en bijna op een geweldig bevroren meer.

Dit zou iedereen moeten kunnen meemaken, het is zo bijzonder om een wintervakantie te hebben boven de poolcirkel.

Wij gingen elke avond als het helder was het meer op om naar de hemel te staren, op zoek naar het noorderlicht, dat is echt onvoorstelbaar mooi, wij hadden het geluk we het een paar keer gezien hebben, zelfs boven onze hoofd toen we het chalet uitkwamen, zo overweldigend

Een tocht met de snowscooter, in de huskyslee, en niet te vergeten de rendieren, halverwege pauze in een kota en warme bessensap drinken onder het zelf roosteren van een worstje, zo leuk.

Dit was onze eerste vakantie daar maar zeker niet de laatste.

Gereisd met partner in maart 2012

Super plek

Gea Zandvliet
7-3-2011

Het ligt een paar honderd meter van het centrum, maar dat vonden wij geen enkel probleem. Wij zaten met zijn vieren in een achtpersoos huisje en hadden daardoor alle ruimte. Met zijn achten is het wat te krap. De open haard is geweldig (je kunt zoveel hout hale als je wilt), de sauna was geweldig, de bedden lagen heerlijk. Kortom een zeer geslaagde ervaring. De werkelijkheid is mooier dan de plaatjes, waar vind je dat?

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Heerlijk huis midden in de natuur

Marg
27-12-2010

We zaten met 4 volwassenen en 2 kleine kinderen(4 en 1 jaar) in een 10 persoonshuisje. We hebben deze grootte expres geboekt om enige privecy te hebben en om de kinderen lekker te kunnen laten spelen. Dus wat ons betreft was het niet te krap. Ons ons huisje(nr 28) lag aan het einde van het park, daardoor was het wel een pittige wandeling naar het dorp maar voor de rest sluit ik me bij de vorige schrijver van 2009 aan. Wij vonden het super en komen beslist nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

Prachtige ligging

Mark
28-1-2010

Wij zijn hier met 6 volwassenen en 2 kinderen geweest. Immelmokit is kleinschalig opgezet met 26 huisje waar voornamelijk Finnen komen. Het chalet is aan de krappe kant, maar het kan. Er zijn 4 slaapkamertjes met in totaal 8 losse bedden. De slaapkamers boven zijn nogal laag (moeilijk staan). Geen bad maar wel lekkere douche en een sauna. We hebben het geen moment koud gehad, er is vloerverwarming. Het chalet heeft een geweldige granieten open haard, elke avond stond ie aan. Er liggen sleetjes, je pakt een sleetje en haalt je eigen haardhout.

Prachtig om de kinderen buiten in de sneeuwhopente zien spelen. De ligging is magisch mooi, met louter bomen en sneeuw. Immelmokit ligt 10 minuten lopen van het centrum van Levi. Absolute aanrader voor een goede prijs!

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Immelmokit in Levi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Immelmokit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.