Hotel Hullu Poro

Hotel Hullu Poro
7,8

6 tips over Hotel Hullu Poro

Hans, 23-2-2015
Excursies kun je prima boeken bij de plaatselijke Tourist Office (let op grote groen i op het dak). Husky safari is een aanrader (bij Tundra Husky) en bezoek aan de Poolcirkel en Kerstman in Rovaniemi is ook een mooie dagtocht waarbij je ook veel van het landschap ziet.
ton tunders, 1-2-2014
Boek je excursies bij imhan en niet bij laplandsafaries, imhan dat is een reisburo en die kom in hullo porro hotel iedere ochtend langs, scheel echt veel geld
Ron, 14-9-2013
Neem een dinercard, elke avond een ander restaurant, kan na aankomst bij receptie in overleg worden bepaald. Hondensafari (met bus) en Rendierfarm (met sneeuwscooter) aanraders. Middagje sneeuwscooter huren was ook fantastische ervaring!

Mariska1989, 27-2-2013

Dine-around pakket vanuit Hullu Poro

Plan je activiteiten vooruit, anders zit er misschien veel al vol?

De excursies van Lapland Safari's zijn goed verzorgd.

Ga met een zonsondergang met de grote gondola naar de top van de skipiste, prachtig uitzicht!

Manuela, 27-2-2012
Het restaurant naast het touristencentrum is helemaal TOP! Ze staan er zelfs voor in de rij. Bij Intersport ski/snowboardbenodigdheden huren is goedkoper en van goede kwaliteit! Sneeuwscooter- en huskyhondensafari is echt geweldig. Kids kunnen mee!
Suzanne, 29-12-2011

- Rendierentocht

- Sneewscootertocht

- Husky safari.

Neem hele warme kleding mee, de koudste nacht was bij ons -44 en overdag -33. Geen goedkope thermokleding maar van goede kwaliteit. Je gezicht niet meer vaseline insmeren (je huid kan dan niet ademen) en mannen 's avonds voor slapen gaan scheren. (ivm wondjes). Goede wandelschoenen, maatje groter kopen want dan worden je voeten minder snel koud. Alles gaat lopend in Levi of met de bus (goed te doen!)!