Hotel Hullu Poro

7,8

28 reviews over Hotel Hullu Poro in het Nederlands

Miranda
12-3-2018

Hotel ligt perfect in Levi. Levi zelf is niet veel te doen, maar door excursies geweldige vakantie gehad. Hotel ligt vlak bij vertrekplaats excursies. In hotel was het ochtend buffet goed georganiseerd. Avond buffet was simpel maar voldeed. Elke avond keuze uit vegetarisch, vis of vlees. Ontvangst is hartelijk. Personeel is niet beroerd om iets extra te doen. Bijgebouw waar wij zaten is iets verouderd. Kamers zijn niet groot, maar voldoen. Koffie en thee is op kamer aanwezig. Gratis gebruik van sauna in bijgebouw.

Geweldige vakantie!

KJ
26-2-2017

Hotel was prima. Kamer niet heel ruim, maar voor een week prima. Mogelijkheid om koffie/thee te zetten.

Grote badkamer, met lekkere douche. Ontbijt voldoende keus.

Excursies gedaan met Lapland Safari's, aanrader! Alles is op loopafstand. Lekker gegeten bij Renna en Hard rock café.

Al met al prima hotel voor een onvergetelijke vakantie!

Zeer goed

Jozef
10-2-2017

Kamer prima, niet groot maar meer dan geschikt

Het is het net niet.

Franke
24-1-2016

De omgeving is prachtig en de ligging van het hotel is centraal.

Veel kamers liggen buiten het hoofdgebouw. Groot nadeel is dat je met je koffers daar naar toe moet sjouwen (door de sneeuw) en een steile ijzeren trap op moet. In het hoofdgebouw kun je ontbijten. Dat betekent dat wanneer het ijskoud buiten is je steeds helemaal moet inpakken om even later alles weer uit te doen. Het ontbijt stelt niet veel voor. Het was steeds erg druk en zeer warm. Er zijn vier lange tafels waardoor je geen privacy hebt. Wij hebben vaak op de kamer iets gegeten. Er zijn twee supermarkten dichtbij. Volgende keer nemen we een apartment.

De bedden zijn redelijk, de inrichting een beetje verouderd. De badkamer was vernieuwd, maar er was geen douchegordijn waardoor alles erg nat werd. Het schoonmaken stelt niet zoveel voor. Onze badkamer bleef onfris ruiken. De bedden zijn de hele week niet verschoond. Bij de familiekamer slapen de kinderen boven. De trap is niet geschikt voor kleine kinderen, veel te smal, te steil en te hoog. Het plafond is boven zo schuin zodat je bijna nergens kan staan.

Fantastisch, super mooi.

Natascha
14-1-2016

Prima hotel voor 1 week.

Onze kamer zat in het hoofgebouw was niet al te groot maar van alle gemakken voorzien. Sauna, droogkast voor de ski-kleding, klein keukentje met koffiezetapparaat, waterkoker, koelkast en magnetron. Nadeel, douche met gordijn dus hele badkamer nat.

Ontbijt hotel is prima.

Aanrader lekker uiteten in Levi "Colorado" heerlijke spareribs.

Verder voldoende keuze wat betreft restaurantjes.

2 supermarkten ruim assortiment mocht je kiezen voor een appartement. (zou ik een volgende keer voor kiezen).

Boek je excursies bij Lapland Safari's gevestigd in Levi zelf. Zeker doen excursies zijn prijzig maar zeer de moeite waard en goed georganiseerd.

Vanuit Hotel Hullu Porro is alles binnen 5 minuten loopafstand (skipiste, centrum, supermarkt) Super vakantie veel sneeuw, -35, noorderlicht gespot, husky's, sneeuwscooter, wandeling door de sneeuw*.

Sneeuwwandeling zelf doen er staat een mooie wandelroute op de plattegrond.

Sneeuwschoenen huren in het stadje en er zelf op uittrekken.

Was prima!

Made
10-1-2016

Wij hadden een familiekamer in het bijgebouw. Genoeg ruimte, want je hebt nog een trap naar een bovenkamer. Badkamer viel tegen, alleen een douche zonder deur of gordijn. Dus voorzichtig douchen anders wordt de hele badkamer nat. Er was een kleine sauna aanwezig, dat is wel leuk. Ook hadden we een kledingdroger voor de natte spullen. Ontbijt was prima. Helaas hadden ze problemen met Wifi dus elke dag een nieuwe code en maar proberen. Maar ik weet niet of dat altijd zo is. Wij hebben het super gehad!

Tweede keer Hullu Poro, helemaal top!

Roy-Arne
30-7-2015

Afgelopen winter weer verbleven in Hotel Hullu Poro, zeer goede accommodatie en ontzettend sfeervol. De kamers zijn top, personeel is vriendelijk en de ligging is prima. Zoals de titel al verklapt, dit was mijn tweede keer in Hotel Hullu Poro, in 2013 (februari) heb ik hier ook verbleven en het ook zeer naar mijn zin gehad.

Het ontbijt is prima, voldoende keuze, echter valt het avondbuffet tegen. Ik zou ook aanraden om lekker zelf een keuze te maken tussen de vele restaurants in Levi.

Het hotel is echt een aanrader!

Dit nooit meer!

Elisabeth Mol-de Vrind
19-5-2015

Hotel in 60-er jarenstijl. We hadden een standaardkamer in een van de bijgebouwen - vreselijk klein! Er wordt aangegeven 23 m2 maar daar gaat dan nog wel de badkamer van af. Je kunt er dus je k... niet keren. Koffers hebben we maar onder het tafeltje gezet omdat er verder geen ruimte was. Maar wat vervelender is dat je in de kast nauwelijks ruimte hebt voor de kleding. De overalls en skikleding hebben we dus maar op de stoelen gehangen. 2 lampen naast het bed waarvan er slechts 1 kon branden de andere had een te kort snoer om in het stopcontact te kunnen. Hebben een upgrade gevraagd - zonder succes. Omdat we in het bijgebouw zaten in skikleding heen en weer naar ontbijt. 1x 's avonds gegeten - afrader !!! - kwamen om kwart voor 8, moesten het doen met de restjes van het buffet en er werd niet gevraagd of we iets wilde drinken - sterker nog geen personeel meer gezien. Personeel in dit hotel is beslist niet klantvriendelijk. Antwoord reisorganisatie: u kreeg waar u voor betaald heeft !

Leuke accomocatie

Hans
23-2-2015

We hadden een sauna-kameer geboekt via touroperator, aangezien we dan zeker waren dat we in het hoofdverblijf verbleven. Dit hotel heeft nl. ook kamer verder op en dan moet je dus voor het ontbijt jezelf helemaal in je skikleren hijsen als het heel koud is.

De kamer was netjes en ruim met mooi uitzicht aan de voorkant naar de straat toe. De Finnen hebben het graag warm in huis (25 graden), en daar was deze kamer geen uitzondering op. Het ontbijt buffet was heel uitgebreid.

We hebben 1x het buffer gebruikt 's avonds. Dat was middelmatig. Voor die prijs kun je beter in Levi zelf gaan eten. Bijv. in het restaurant naast het hotel (Ammiliia) dat ook van het hotel is. Of bij Colorado (hamburgers) of Renna (pizza's).

Levi is heel modern in een prachtig landschap en heel veel sneeuw. Een echte aanrader.

Verourd

frank
21-2-2015

Hotel Hollu Purro is dringend aan opknapbeurt toe, verouderde kamers, kamers of bedden werden tijdens ons verblijf ook nooit gekuist. Niet echt netjes.

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hullu Poro in Levi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hullu Poro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.