Appartement Best Western Levi Snow White Levin Klubi

Appartement Best Western Levi Snow White Levin Klubi

Appartement
Kleine hotels
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Levi Snow White Levin Klubi voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Best Western Levi Snow White Levin Klubi in het Nederlands

Fantastisch.

Proclaimers
31-1-2016

Geweldige vakantie gehad. Accommodatie goed. Geen schoonmaak of vuil-ophaal en geen handdoek-wissel. Maar als je schone handdoeken wil, even naar de receptie gaan en je krijgt ze. Afval zelf in container gooien.

Verder geen aanmerkingen.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Genieten

elfra
4-3-2013

Erg mooi en volledig ingericht penthouse app. Keuken met alles op en aan aanwezig, sauna, wasmachine,open haard etc aanwezig.

Voor de deur stopt de skibus, ligging app.complex is iets buiten Levi centrum.

App. complex is gelegen aan 1 van de vele skipistes in Levi, ook verschillende langlaufroutes vertrekken vanaf hier.

Gereisd met vrienden in februari 2013

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Best Western Levi Snow White Levin Klubi in Levi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Best Western Levi Snow White Levin Klubi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.