Levi

Reviews over Levi

Om nooit te vergeten.

Cynthia,
    28-1-2019

Mijn droom was om naar Finland te mogen reizen. Mijn partner wilde niet perse heen. Toch geboekt en wat was het fantastisch. Alle excursies, het landschap en als klap op de vuurpijl het noorderlicht gezien!! Wij zijn verkocht (alle twee).

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldig

W. van Treijen,
    27-11-2018

We kwamen aan op Airport Kittila en we zagen al dat dit een prachtige vakantie zou zijn. We hadden een prachtige blokhut.

Het stadje Levi ligt zo ontzettend mooi, je kan de rust opzoeken, maar je kan ook naar het gezellige stadje zelf gaan. Er zijn veel hotels, wij verbleven liever net buiten het stadje, dit omdat we meer van de natuur wilden genieten, maar het is ongeveer maar 15 minuten lopen en dan ben je in de stad. In de stad ligt ook een skipiste, waar je heerlijk kan skiën.

Wij hebben alles via de plaatselijk VVV geboekt, je kan het ook thuis doen, maar je ben altijd van het weer afhankelijk om excursies te gaan doen, dus daarom hebben we die daar geboekt. Met een snowscooter over het meer racen, met de sledehonden en de rendieren, rennen door de prachtige witte natuur. Niet denken dat dit erg is voor de dieren, deze staan te springen om te mogen rennen en de rendieren gaan de vrije natuur weer in.

Levi is een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Aanrader !

M,
    1-3-2018

Dorpje met goede voorzieningen en prachtig gelegen om vanuit te wandelen. Aan het meer kans het noorderlicht te zien met een beetje geluk. Minder is dat wij wat weinig sneeuw hadden maar dat kan per jaar verschillen.

Gereisd met partner in maart 2017

echt leuke bestemming!

Carla,
    5-1-2018

Leuk vakantiedorp. Veel winkeltjes, restaurantjes, etc. Veel activiteiten. Aanrader: PerheSafarit voor het boeken van excursies, snotmobiles, rendiersafaries, hondensledetochten, etc. Klein, niet te duur en super-klantvriendelijk.

Gereisd met vrienden in februari 2016

Erg leuk

Nadia,
    27-1-2017

Super tijd gehad in Levi! Leuke winkeltjes en restaurantjes, prima supermarkten en alles op loopafstand. Wij hebben heerlijk gegeten bij Renna en Asia brasserie.

De pistes zijn goed en de skibus naar de andere pistes rijdt vaak.

Het meertje in de buurt is een hele goede plek om het noorderlicht te bekijken.

Gereisd met partner in januari 2017
Levi scoort een 9,4 uit 10, op basis van 50 reviews