Camping Rantatropiiki

1 review over Camping Rantatropiiki in het Nederlands

Camping bij Hotel

Aad
19-9-2011

Blijkt een camping te zijn met de receptie bij het verderop gelegen hotel. Bij dat hotel een zwembad, waar je tegen betaling in mag.

Ligging van de camping is wel redelijk. Achter de campng ligt een meertje waar je kan zwemmen. De camping is ligt glooiend tussen de dennenbomen. Leuk detail is dat de rendieren soms dwars over de camping lopen. Er is verder niets te doen. Omgeving is wel mooi. Woest en onaangetast

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rantatropiiki in Kuusamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rantatropiiki zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.