Hotel Kuusanka

HotelWeer vandaag17°7°
Hotel Kuusanka

We hebben een aantal aanbieders voor Kuusanka voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kuusanka in het Nederlands

vriendelijk kleinschalig hotel

jack
21-1-2013

Het hotel was verreweg het goedkoopste hotel met ontbijt dat ik in deze omgeving kon vinden. Het ligt centraal aan de hoofdweg van Kuusamo. Aan de overzijde van de weg is een kleine supermarkt. De kamer was eenvoudig ingericht. Ik kon kiezen uit 4 bedden om op te slapen. Voorts een ronde tafel met 4 stoelen en een fauteuil. TV met een beperkt aanbod. De badkamer met douche/wastafel en toilet eenvoudig maar schoon.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam en spreken alle fins en russisch. Gelukkig is er op bepaalde momenten van de dag ook iemand die wat engels spreekt. Het ontbijt is beperkt maar wel goed en komt wat overeen met wat ik in Zweden en Finland bij hotels heb meegemaakt.

De vraag waar ik een fiets kon huren om in de omgeving wat rond te toeren had tot gevolg dat ik een half uurtje later op een veredelde city bike op stap kon gaan gewapend met een fietspomp. Voor de fiets hoefde ik geen huur te betalen. Hotel had geen Wifi of internetaansluiting voor de gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kuusanka in Kuusamo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kuusanka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kuusanka scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.