Reviews over Kuusamo

Prima plek

Paul,
    4-3-2018

Prima plek. Nette kamers, goed zwembad, vooral voor kinderen. Ietwat afgelegen, maar met bus ( 8 euro dagkaart) alles goed te bereiken. Of huur een auto.

In één woord: TOP!

Op en top verzorgd,
    25-2-2017

Begin februari verbleven we 8 dagen in het Hotel.

Elke dag was er een programma voor ons samengesteld. Het was een afwisselend leuk programma. Ook hadden we zelf genoeg vrije tijd om de een mooie wandeling te maken rond het meer.

De 2 zussen regelen bijna alles in de Klubi. Elke ochtend stond om 9uur het ontbijt klaar. Hierna vertelde ze hoe de dag eruit zag.

Na een frisse activiteit had je rond 13u weer honger gekregen en stond er weer een heerlijke lunch op je te wachten. Alles werd goed verzorgd. Er was genoeg voor iedereen!

Om 17uur is het donker, dus gingen we gezellig een spelletje doen in de gezamenlijke leefruimte. Hier kan je aan de bar ook van alles te drinken bestellen en lekker bijkomen van de dag.

Om 19uur stond er weer een fantastisch avondmaal te wachten op ons.

De laatste dag werd er nog een extra excursie voor ons geregeld, dit hebben wij erg gewaardeerd.

De omgeving is wonder schoon, de mensen zijn heel vriendelijk en de excursies zijn erg leuk! Ook is het een geweldige ervaring als je het noorderlicht kan aanschouwen. De zussen proberen je dan ook op de hoogte te houden van de stand van zaken, maar het blijft de natuur en dat kan je niet sturen.

Zeker een aanrader!

Het was fantastisch, geweldig, een sprookje

Johanna,
    13-2-2017

Alles was perfect, een sprookje, geweldig. Er was niets negatiefs te vertellen.

Het was heel goed geregeld door touroperator een echte aanrader.!

Hele andere wintersportvakantie gehad!

Annemieke van der Hof,
    26-2-2016

Prachtige omgeving. De excursies welke in het reispakket hadden geboekt waren geweldig. De ligging van het Hotel was prachtig. Een heerlijke sauna erbij.Het eten was zeer verzorgd en erg lekker.

De eigenaren van het hotel waren aan het begin van ons verblijf vriendelijk en welwillend. Maar dat sloeg om halverwege de week. Wij voelden ons soms te veel als wij wat vroegen.

Hun excuus was dat zij het erg druk hadden, maar daar hebben wij als gasten in principe niets mee te maken. De excursies welke wij ter plaatsen hadden geboekt zijn erg duur en minder verzorgd, ook is er onduidelijkheid over de prijs. Wat bij afrekenen uiteindelijk in een ruzieachtige sfeer eindigde b.v. IJs rally rijden drie rondjes van totaal misschien 6 minuten € 95,-- is erg duur, een extra handdoek bij de sauna € 5,-- is aan de prijs en staat ook niet aangegeven. Jammer en niet professioneel! Slechte wifi verbinding.

Prima hotel

wim,
    26-7-2014

Het hotel ziet er prima verzorgd uit en is mooi centraal gelegen. Het personeel is erg vriendelijk en spreken vrij goed Engels. Het restaurant is ook erg goed alhoewel de rendierspecialiteiten niet lekker waren. De kamers zijn compleet en schoon.

Kuusamo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews