Hotel Luvattumaa Sneeuwkasteel

Hotel Luvattumaa Sneeuwkasteel

Weer vandaag17°-2°

2 reviews over Hotel Luvattumaa Sneeuwkasteel in het Nederlands

Een geweldige en unieke ervaring

Chrystel en Leon
4-3-2012

Het Luvattuma Sneeuwkasteel heeft ons positief verrast. De reservering was niet juist doorgegeven, waardoor we de overnachting een dag moesten verzetten. In eerste instantie jammer, maar na het warme welkom van de dag erna helemaal vergeten. In het restaurant een gezellige drukte van een Fins gezelschap die er een uitgebreid diner kregen. In het sneeuwkasteel zelf waren we de enige gasten (dus we mochten gebruik maken van de suite). Echt een superervaring en aan te raden als je eens wat anders wilt. Warm is het niet, dus muts ophouden en met een thermosflesje warme bessensap en of chocolademelk met muntlikeur naar bed en welterusten.

Gereisd met partner in februari 2012

Een onvergetelijke overnachting

Harry
20-9-2011

Ik heb een onvergetelijke overnachting gehad in de bossen van Fins Lapland. Dat kan in Luvattumaa Sneeuwkasteel. Er is een hoofdgebouw aanwezig met een typisch Fins restaurant en diverse sneeuwkamers met de meest prachtige ijssculpturen. De eigenaar, Pekka Jussila, verwelkomt iedereen met zijn enthousiasme en prachtige muziek.

Gereisd zakelijk in januari 2011

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Luvattumaa Sneeuwkasteel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luvattumaa Sneeuwkasteel in Kittilä, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luvattumaa Sneeuwkasteel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.