Kittilä

Reviews over Kittilä

Lapland winters mooi.

Patrick,
    21-5-2013

Indien je de winter echt wil beleven moet je naar Lapland. In de buurt van Kittlä heb je Levi. Een zeeer aangnaam stadje om van daaruit verschillende excursies te maken. Het hondensleden is een belevenis die je nooit vergeet, alsook het sneeuwscooteren.

Gereisd met vrienden in december 2010

Gaaf, maar niet meer ongerept

Gideon,
    6-1-2009

Wij zijn nabij Kittila in Harriniva geweest, een hotel gericht op groepen die komen sledehonden, scooteren rendierslede rijden. Het was -25 wat spectaculair op zichzelf al is. De natuur is prachtig, maar zoals overal zie toch veel menselijke sporen. Lawaai van scooters, veel toeristen in een relatief klein gebied. Allemaal niet echt heel ruig. Tam, en zeker als je dat kan waarderen de moeite waard.

Ik heb daar Susanne van de Pas echter ten Huwelijk gevraagd.....ONDER HET NOORDERLICHT!!!!! En dat was onvergetelijk. Zo iets moois heb je nog nooit gezien of meegemaakt. En ze zei JA, wat ook niet anders kon onder die omstandigheden. Voor mij/ons is Kittila een hele speciale plaats.

Gereisd met partner in december 2007

Kittila is een klein plaatsje, waar weinig vertier is, dan

leo copier,
    8-10-2006

Kittila is een klein plaatsje, waar weinig vertier is, behalve dan in de bar van het hotel Kittila, waar een gezellige sfeer heerst en waar je lekker je borrel kan drinken. Een poolbiljart is aanwezig. Een heel leuk kerkje staat in het midden van Kittila. Verder veel supermarkten en enkele kleine winkeltjes (meer voor de plaatselijke bevolking)

Gereisd anders in oktober 2006

We zijn naar Lapland geweest en verbleven in hotel Kittilä

Miranda Rolfes,
    7-3-2005

We zijn naar Lapland geweest en verbleven in hotel Kittilä. We zijn er 10 dagen geweest en hadden vijf dagen een georganiseerd geboekt (tocht met rendieren, snowmobiel, husky's, langlaufen en sneeuwschoenen). Het is echt geweldig en we hebben een super avontuurlijke vakantie gehad. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd anders in maart 2005
Kittilä scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews