Kittilä

Vakantie in Kittilä

We hebben een aantal aanbieders voor Kittilä voor je op een rij gezet:

Reviews over Kittilä

• 9Patrick21-05-2013

Lapland winters mooi.

Indien je de winter echt wil beleven moet je naar Lapland. In de buurt van Kittlä heb je Levi. Een zeeer aangnaam stadje om van daaruit verschillende excursies te maken. Het hondensleden is een belevenis die je nooit vergeet, alsook het sneeuwscooteren.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2010

• 10lifou11-02-2013

chasse aux aurores boréales

Nous avons choisi la Laponie finlandaise pour voir des aurores boréales, et le séjour "Chasse aux aurores boréales" proposé par "Nord espaces" à Paris. Nous avons fait un séjour d'une semaine à Yllasjarvi, à l'hôtel Yllasjarven tunturihotelli, avec des activités organisées chaque soir par "Yllas adventures". Hôtel chaleureux, services impeccables, sorties très agréables et dépaysantes, encadrement professionnel et convivial, environnement naturel fantastique, de la neige magnifique, les rennes, les chiens de traîneau, les motos neige, les raquettes, le bain glacé, tout était intéressant, agréable, bien encadré et riche en émotions! Maintenant nous pourrions y retourner pour l'été indien!

• 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2013

• 9patrick fagot11-02-2013

beau moment

une découverte mais aussi un émerveillement de chaque instant et ce à deux pas de la France et aussi un grand merci à l'agence aventures arctiques dirigée par jean marc et sigrid les h^tes parfaits

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 10naam naam04-02-2013

Quiétude extraordinaire

Superbe destination pour se ressourcer

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Cultuur

februari 2012

• 5Rein Bertrums16-01-2012

Saai dorp

Kittila is een saai dorp waar niets te beleven valt naast de excursies.

• 6Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Gideon06-01-2009

Gaaf, maar niet meer ongerept

Wij zijn nabij Kittila in Harriniva geweest, een hotel gericht op groepen die komen sledehonden, scooteren rendierslede rijden. Het was -25 wat spectaculair op zichzelf al is. De natuur is prachtig, maar zoals overal zie toch veel menselijke sporen. Lawaai van scooters, veel toeristen in een relatief klein gebied. Allemaal niet echt heel ruig. Tam, en zeker als je dat kan waarderen de moeite waard.

Ik heb daar Susanne van de Pas echter ten Huwelijk gevraagd.....ONDER HET NOORDERLICHT!!!!! En dat was onvergetelijk. Zo iets moois heb je nog nooit gezien of meegemaakt. En ze zei JA, wat ook niet anders kon onder die omstandigheden. Voor mij/ons is Kittila een hele speciale plaats.

• 9Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2007

• 8leo copier08-10-2006

Kittila is een klein plaatsje, waar weinig vertier is, behalve dan in de bar van het hotel Kittila, waar een gezellige sfeer heerst en waar je lekker je borrel kan drinken. Een poolbiljart is aanwezig. Een heel leuk kerkje staat in het midden van Kittila. Verder veel supermarkten en enkele kleine winkeltjes (meer voor de plaatselijke bevolking)

• 4Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd in oktober 2006

• 10Miranda Rolfes07-03-2005

We zijn naar Lapland geweest en verbleven in hotel Kittilä. We zijn er 10 dagen geweest en hadden vijf dagen een georganiseerd geboekt (tocht met rendieren, snowmobiel, husky's, langlaufen en sneeuwschoenen). Het is echt geweldig en we hebben een super avontuurlijke vakantie gehad. Echt een aanrader om naar toe te gaan.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2005