Camping Tenorinne

3 reviews over Camping Tenorinne in het Nederlands

Toller Ort mit ehrlichstem Besitzer

Alina
19-9-2017

wir waren nur eine Nacht dort. Obwohl wir zu spät waren und den Besitzer aus dem Bett geklingelt hatten, gab uns dieser eine Holzhütte zum übernachten. Da wir auf der Durchreise waren war uns duschen und schlafen am wichtigsten. Die sanitären Anlagen sind sehr sauber und schön heiss (draussen war es kalt und regnerisch).. die Holzhütte war gepflegt und ebenfalls sauber und gemütlich.. am letzten Tag hatte ich meine 400 Euro teure Jacke hängen lassen. Die Kontaktaufnahme war problemlos. in Kürze erhielt ich eine Antwort. Drei Wochen später war die Jacke in Deutschland. Den Versand von 35 Euro hat der Besitzer übernommen. WOW!!!! Als Dankeschön überweise ich für diese sorglose Ehrlichkeit 60 Euro für seine Mühe und Umstände. So liebe Menschen gibt es selten. Bei eBay hätte er mehr erhalten. Danke und großes Lob an den Besitzer !!!

De camping Tenorinne is voor de doorreizende kampeerder met eenvoudige middelen aan te raden. Je hebt er een ruime keuken en eetzaal met daarin al het nodige. De was/douche ruimte is goed en proper verzorgd. Een zeer groot pluspunt : je betaalt één prijs , niet duur, en je kan alle faciliteiten gebruiken.Je kiest een eigen plaats en de campingplaats geeft genoeg schaduw bij goed weer.

mooi gelegen doorgangscamping

Aad
19-9-2011

Camping ligt langs de weg vanuit Finland naar de Noordkaap. We hebben de tent hier opgezet en gebruik gemaakt van het centrale huis. Koken en verblijven. Het was gemaakt van mooi dennenhout Gezellig. Omgeving uitgestrekt. Hier is het toendragevoel al aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tenorinne in Karigasniemi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tenorinne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tenorinne scoort een 9.4 uit 10 op basis van 3 reviews.