Camping Hiekkasärkät

Met oudere kinderen

Heerlijke plek

Eric
8-8-2011

Camping ligt prachtig tussen bos en strand. Vanuit de camping loop je direct het strand op. Camping is redelijk groot maar geeft geen massaal gevoel. Plekken en wegen zijn keurig aangelegd. Aardig personeel. Mag je plek zelf uitzoeken.

Sanitair is goed en schoon. Wasmachine en droger aanwezig evenals prima restaurant. Direct naast camping ligt waterpark. Wel wat aan de prijs maar zeker met kinderen de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hiekkasärkät in Kalajoki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hiekkasärkät zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.