Camping Tampinmylly

1 review over Camping Tampinmylly in het Nederlands

Paradijs?

Bea Hulleman-van Veen
31-7-2010

Wij zijn voor de vierde keer op deze camping geweest en dat zegt heel wat want we gaan anders nooit terug naar dezelfde plek. We hebben er 3x heel prettig gekampeerd en nu vaëntuupa gehuurd. basic huis, niemand in de buurt, eigen steiger en roeiboot. Wij waanden ons in het paradijs. Temperatuur zoals altijd rond de 30 graden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tampinmylly in Joutsa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tampinmylly zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tampinmylly scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.