8,6

Weer vandaag-12°-23°

We hebben een aantal aanbieders voor Himos Holiday Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Himos Holiday Resort in het Nederlands

Ruim huis in ruim opgezet park, erg rustig

Carla, 31-7-2017

Bij aankomst bij de receptie werden we vriendelijk te woord gestaan.

Het huisje lag op ca. 4 kilometer van de receptie. Op een ruim opgezet park, in de buurt van het water (er zijn ook huisjes op de berg).

Het huis waar wij met z'n vieren in zaten was voorzien van 10 bedden. Voor ons erg ruim dus. Met 10 personen zou je echter weer zitruimte beneden tekort komen.

Het huisje was eenvoudig, maar netjes. De keuken was niet helemaal compleet, maar dat was een kleinigheid.

Fijn liggende bedden. Wel wat smal.

Wij zaten op loopafstand van het water, waar een kleine inham was in het riet, zodat je er kon zwemmen of met een bootje het water in kon.

Er was geen wifi.

Bij de receptie kon je diverse dingen huren, waaronder kano's. Ze hebben er maar een paar, dus in het hoogseizoen zou ik die

reserveren.

Let op, het echte vakantieseizoen begint in Finland pas in augustus. De meeste dingen op het park zitten voor die tijd dus dicht.

Aanrader: frisbeegolf op de berg!

Superruime, goed geoutilleerde chalet

fam. post, 15-7-2011

Onze 6 persoons chalet bleek een royaal houten 10 persoonshuis te zijn van meer dan 90m2, compleet met sauna, 2 verandas, 2 tv's, gelegen op heuvel in bos bij 9 andere huisjes. Wel ver van de receptie (paar km over grote weg). WIj vonden dat geen probleem. Je zat er heerlijk rustig en volop in de natuur en onze kinderen vermaakten zich prima met andere kinderen in het bos. Er is een beknopt activiteitenprogramma vanuit het park, maar je moet je vooral zelf kunnen/willen vermaken. Dan perfect park.

beetje afgelegen

Veronique, 22-11-2009

Dit vakantiepark ligt vrij afgelegen, dus je bent wel op jezelf aangewezen. Veel natuur uiteraard, dus wandelaars kunnen hun hart hier ophalen! Aardige huisjes, beetje gedateerd. Op het moment dat wij in het huisje zaten werd er ook een autorace gehouden op het park. Op 1 dag werd de weg voor ons huisje afgezet, dus gedwongen huisarrest! Vonden we wel vervelend, vooral als je helemaal niet van autoracen houdt. Om deze reden zaten er ook groepen mannen in verschillende huisjes, maar daar hebben we geen last van gehad. We vonden het eigenlijk wel gezellig. Met uit eten gaan is er beperkte keuze qua restaurants, maar al met al hebben wij er een prima tijd gehad!

Wij hebben hier een prima wintervakantie gehad

Sixpack, 2-12-2007

Wij hebben hier een prima wintervakantie gehad.De ligging is echt perfect en de omgeving is schitterend.

Alleen qua restaurants is het een beetje behelpen, maar als je goed zoekt vindt je die ook in de omgeving.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooi park met goed verzorgde en compleet ingerichte huisjes. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd: o.a. hikingtocht, nordic walking, rope track (moet je geen hoogtevrees voor hebben!), vissen en trollenbos (erg leuk voor de kleintjes). Jammer genoeg is er geen speeltuintje voor de kids! Bij het meer zijn twee waterglijbanen, die helaas maar een paar uur per dag open zijn. Er zijn roei- en motorbootjes te huur. Het personeel spreekt Engels en is erg vriendelijk en er is meestal een Nederlandse stagiair aanwezig. De stad die het dichtst bij zit is ong. 15 min met de auto. Wil je wat van de omgeving zien heb je een (huur)auto echt wel nodig! Als je hier een week zit, heb je het park, de omgeving en de activiteiten wel gezien. Er zijn dan ook meer doortrekkers dan mensen die er een paar weken zitten. Ze zijn bezig met een masterplan zodat het park in de toekomst, met name in de zomermaanden, aantrekkelijker wordt. Als dat klaar is kun je je hier wel een paar weken vermaken!

op het park en in de omgeving zijn veel activiteiten te doen en er zijn veel verschillende huisjes met een verschillende graad van luxe.

ligging is prachtig aan het meer en dichtbij de pistes in de winter. ook is het park omringd met bos. het ligt bij grote wegen maar op het park zelf is het niet druk met verkeer. aardige mensen en erg hulpvaardig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Himos Holiday Resort in Jämsä, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Himos Holiday Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Himos Holiday Resort scoort een 8.58 uit 10 op basis van 7 reviews.