Camping Ukonjärvi

Camping Ukonjärvi

7.8Goed

Finland, Finland, Ivalo

Op vakantie geweest naar Ukonjärvi?

7.8Goed

• 7.7Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 reviews over Camping Ukonjärvi

• 2018
    7A.A07-08-2018

Super

Prima camping aan een prachtig meer! Leuk dat de beheerder Nederlands spreekt en je veel vertelt over de omgeving en het leven in de Finse midzomernachten!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Wim en Loes05-08-2017

Een hoogte punt in onze vakantie.

Deze camping was de beste in onze reis van 6 weken door Scandinavië. Ontvangen met koffie! Prachtige plaats, rustig en goed sanitair. Kregen van de eigenaar direct een Nederlandstalige gids van Noord Noorwegen toen we vertelden dat we daar heen gingen. Hebben hier veel plezier van gehad. Bruikbare informatie voor onze verdere reis!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 6Jan27-08-2016

Beoordelen in de regen?

Dit was voor ons een echte tussenstop onderweg naar de Noordkaap. Omdat wij op deze dag een regendag hadden sprak ons deze camping ook wat minder aan. Een beetje weggedrukt via zandpaden rondrijden kon je een plekje betrekken, met wat geluk heb je er dan een met elektra. Dus goed vooraf kijkek! Aan het eind van de dag loopt deze camping behoorlijk vol, en er zijn niet veel vlakke plaatsen! Sanitair basic, maar in orde!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Erwin31-12-2015

Prachtige camping

Prachtige camping. Mooie plaatsen in het bos, heel natuurlijk aangelegd. 's avonds lopen de rendieren over de camping wat het een magisch tafereel maakt. op de camping staan een paar hutjes met een BBQ/kampvuur plek wat ideaal is. Gelegen aan een meertje, geen last van muggen ofzo gehad. Wel koud 's nachts.

Eigenaresse van de camping spreekt echt heel veel talen waaronder Nederlands. Wifi beschikbaar bij de receptie.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8missespeach15-05-2011

Prachtige camping aan het Inari meer

Mooi gelegen camping aan het Inari meer. Plaatsen in het bos, direct naast het meer. Wel veel muggen (overal in Finland). Sanitair eenvoudig, maar schoon. Eigenaar spreekt veel talen, waaronder Nederlands. Vanaf de camping is het een mooie rit naar Inari en het museum aldaar. Grote plaatsen en rendieren die zo over de camping lopen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010