Kleine hotelsWeer vandaag2°-4°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lomakyla Inari voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Lomakyla Inari in het Nederlands

Mooie aan het meer gelegen camping

Heidi
30-1-2013

De camping heeft een gunstige liggen, en mooie verharde plaatsen om de camper neer te zetten. Het sanitair is eenvoudig maar redelijk schoon. Vanaf de camping loop je in een kwartiertje naar het dorp, waarvandaan je een leuke boottocht over het meer kunt maken.

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie camping bij het meer

Conny
24-2-2012

De camping is goed gelegen zowel ten opzichte van het dorp als van het meer.

Gereisd met vrienden in juli 1986

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lomakyla Inari in Inari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lomakyla Inari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.