Hostel Stadion

Hostel Stadion

7.3Goed

Finland, Finland, Helsinki

Op vakantie geweest naar Stadion?

7.3Goed

Hostel info

Meer hostel info

3 reviews over Hostel Stadion

• 6Esmee09-06-2010

Goed hostel

Ik ben met school een paar dagen naar Helsinki geweest en wij verbleven in dit Hostel. Eindje lopen naar de tram halte en naar de supermarkt maar was goed te doen. Kamers waren zoals ze in een hostel zijn: stapelbedden met 1 grote tafel in het midden van de kamer. Prima voor een groep studenten. Gedeelde badkamer en toilet maar dat was allemaal goed schoon. Ontbijt was niet erg uitgebreid maar er was voor ieder wat wils. Ook meedere 'lounge areas' waar je tv kon kijken of even kon borrelen. Al met al prima.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 7D. Zuidstra03-07-2009

Redelijk

In februari hier geweest met school. We kwamen pas rond 1 uur aan in Helsinki, toen nog met bus en tram. Tramhaltes vlakbij hostel. Eentje was erg dichtbij, maar was bij een hoge trap die in februari met nogal wat ijs bedekt is (geen succes dus, vooral niet met koffers). De weg naar het hostel is eerst asfalt, daarna steen, maar dat ligt onder een dikke laag sneeuw. Dan een rare heuvel en een soort ijsbaan voor de poort. Ook geen lift aanwezig, dus om 1 uur 's nachts je koffer twee etages opslepen, en dat na een vermoeide ries (vliegtuig + tram). Kamers zagen er goed uit. Wc's en badkamers kon wel wat beter; er weinig er te weinig (4 op een verdieping van 20 kamers). Eten was erg slecht. Ochtend: melk, hard fabrieksbrood en koude pannekoeken. Avond: elke dag anders, maar ze maakten 'sochtends het eten voor 'savonds al. Dat zetten ze dan in bakken, maar 's avonds werd dit niet opnieuw opgewarmd, waardoor er alleen koud eten was. Helsinki was voor de rest super ervaring!

Gereisd met vrienden in februari 2009

Hostel Stadion info