7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Sokos Presidentti voor je op een rij gezet:

Kenmerken

33 reviews over Hotel Sokos Presidentti in het Nederlands

Goed hotel, centraal gelegen

B
11-1-2014

Een lang weekend in dit hotel geweest. Prima service, goede kamer. Ontbijtbuffet is erg ruim qua keuze. Ligging van het hotel is perfect om Helsinki te verkennen.

Gereisd met partner in oktober 2012

Goede ligging hotel maar geen gastvrij personeel

frank rijsmus
25-5-2013

Goede centrale ligging op loopafstand van het centraal station en andere bekende bezienswaardigheden in Helsinki. Bedden zijn van slechte kwaliteit. Het bad is te klein. Verder wel schoon. Personeel is niet gastvrij. Vooral het personeel bij het ontbijt. Bij het verlaten van het hotel werd mij alleen gevraagd of ik de minibar had gebruikt. Een fijne reis naar huis wensen was er niet bij.

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Gedateerd hotel op prima locatie

Marit
30-11-2012

Dit hotel ligt op een hele gunstige locatie in Helsinki, echt midden in het centrum.

De kamers zijn echter gedateerd (vooral de badkamer).

Gereisd met vrienden in januari 2012

Fantastische ligging

Vedat Gök
27-5-2012

Het hotel ligt midden in het centrum en dichtbij het Centraal station. Vanaf hier vertrekken om de 20 min. bussen van en naar het vliegveld.

Het ontbijteten is uitgebreid en zeker te doen.

Het personeel is vriendelijk.

De kamer waar ik verbleef was mooi groot.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

Gedateerd zaken en familie hotel

junkenspam
11-3-2011

Dikke plus is de ligging (midden in het centrum) en een aanradere voor wie graag terug in de tijd stapt. Je gaat echt 15 - 20 jaar terug!

Gedateerd, duur, matige kamers.

Gereisd zakelijk in december 2010

goed hotel voor een weekend

peter
9-9-2010

we waren in helsinki voor het optreden van u2. het hotel heeft een vriendelijke receptie en het inchecken ging vlot. de kamers zijn een beetje gedateerd maar schoon, in tegenstelling tot de douche die wel een opknapbeurt kon gebruiken. omdat het hotel veel kamers heeft is het zeer druk bij het ontbijt buffet, dus het was vaak zoeken naar een zitplaats. het aangeboden ontbijt was echter ruim voldoende en werd continue aangevuld. het hotel bevind zich in het centrum en alles is te voet goed te doen. al met al een goed hotel voor een lang weekend.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

vlak bij station

Reint
8-8-2010

Hotel Sokos Presidentti ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden en het station.

Het is een groot hotel; dat merk je vooral aan de liften, die zijn altijd vol.

Prima ontbijt en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn gewoon ingericht; de airco is niet geweldig, daarom was het altijd erg warm op onze kamer

( 27 graden )

Gereisd met partner in juli 2010

goed hotel

Eddie
20-7-2010

Alles in de stad is op loopafstand, leuke barretjes en restaurants.

En leuke winkels. Eten buiten de deur is helaas nogal prijzig.

Gereisd met partner in oktober 2008

Super, voor herhaling vatbaar!

Britt
8-2-2010

In september 2009 5 dagen naar dit hotel geweest met mijn ouders en zus. Echt een super hotel! Mooie kamers. Bedden liggen echt lekker. Ontbijt is ook erg lekker.

Het overdekte centrum Kamppi, ligt om de hoek en heeft ook erg leuke winkels. Alles is op loopafstand.

Misschien in 2011 weer naar Helsinki, en dan kiezen we weer voor dit hotel!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Prima

Nina
3-11-2009

Dit hotel ligt goed centraal, al ligt de ingang een beetje aan de verkeerde kant van het gebouw (aan de andere kant van het winkelcentrum en het openbaar vervoer).

De kamer was prima, al zag de badkamer er een beetje oud uit.

De sauna was gescheiden voor mannen en vrouwen. Het water van het zwembad was helaas heel koud en dus hebben we niet gezwommen...

Het ontbijtbuffet viel me een beetje tegen eerlijk gezegd. Ochtend 1 had ik een haar in mijn eten, ochtend 2 had m'n vriend een haar in zijn eten. Ik vond zelf het brood niet lekker en het fruit ook niet. De gehaktballetjes waren wel lekker en er waren losse pompjes met ketchup. Wat ook lekker was, was dat je je eigen warme chocomel kon maken. De sapjes uit de automaten waren heel erg waterig.

De koffers konden we na het uitchecken nog in een afgesloten ruimte laten, dit kostte niks. Bij de balie stonden snoepjes, ook erg lekker.

Wel een beetje onhandig was dat je je pasje in de lift ergens in moest steken, als je naar boven wilde.

Gereisd met partner in oktober 2009

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sokos Presidentti in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sokos Presidentti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.