6,7

7 reviews over Hotel Seurahuone in het Nederlands

leuk maar geen 4 sterren

Minna
27-7-2014

Seurahuone hotel in Helsinki stond tijdens ons verblijf in de steigers. Naast de ontbijtzaal was niets geopend. Een kopje koffie of eten was niet mogelijk. De dames aan de receptie waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Toiletpapier en zeep op de kamer waren op. Ontbijt was aardig maar zeker geen ontbijt wat je verwacht in een 4 sterren hotel. Wij waarderen dit hotel met maximaal 2,5 sterren. Prijs/ kwaliteit verhouding is o.i. scheef.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Direct tegenover het centraal station, vriendelijk personeel, mooie bar en eetzaal, schone gangen maar wel oudere kamers met nogal wat gebruiksschade. Prima bed en rustig hotel (door de week)

Gereisd zakelijk in maart 2014

Voor 3 nachten (meerdere malen) een prima hotel. Wel uitkijken welke kamer je krijgt. Boven de nachtclub of naast de lift is niet aan te raden. Door de ouderdom is het hotel wat gehorig. Verder prima kamers en zowel ontbijt als diner zijn goed.

Gereisd zakelijk in januari 2014

vergane glorie

githa
24-2-2010

Wij zijn net terug van 3 dagen helsiniki in dit hotel.

Naar onze mening: een beetje vergane glorie. Het hotel ziet er in eerste instantie erg leuk uit (kroonluchters, mooie entree/ restaurant) echter de kamers voelden klein/ bedompen aan. We denken wel dat we in het minste deel van het hotel zaten maar al met al een matige 4 sterren. Ook het ontbijt niet naar finse maatstaven ons idee.

De ligging is perfect, van hieruit helsinki zeer goed te bekijken en bewandelen of met de tram.

Voor ons zeker niet nog een keer.

Gereisd met partner in februari 2010
2007

Goed hotel, midden in centrum tegenover centraal station. Goed en gezellig restaurant. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd familie in januari 2007

Seurahuone werd in 2006 volledig vernieuwd en is nu een

Libens M
22-4-2007

Seurahuone werd in 2006 volledig vernieuwd en is nu een schitterend hotel.

Gereisd anders in april 2007

2003

Seurahuone oogt wat aftands, heeft wel stijl (gehad). Ligt tegenover station en busstation waar Finnair bus pendeldienst onderhoudt met luchthaven. Vlakbij restaurant Kosmos (het aanraden waard!), Stockmann (groot warenhuis). Prima ontbijt gehad in een gezellig restaurant (met kroonluchters).....

Gereisd anders in december 2003

We hebben een aantal aanbieders voor Seurahuone voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seurahuone in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seurahuone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.