Hotel Scandic Grand Marina

Hotel Scandic Grand Marina
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Scandic Grand Marina voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Scandic Grand Marina in het Nederlands

Anders

Groot zakelijk hotel, mooi gelegen aan de haven

christophe_zutterman
3-6-2017

Het hotel ligt op 10 minuutjes van het centrum van Helsinki. Het is een groot hotel, zo'n 1000 bedden telt het. De kamers kunnen klein zijn, omdat ze in een oude opslagplaats zijn geplaatst tussen grote kolommen. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua aanbod. Je merkt wel dat dit een hotel is dat zich toespitst op zakelijke bezoekers. Het is een zeer professioneel hotel maar ook niet zo heel warm van beleving.

Een minpunt tijdens het verblijf was dat het internet 3 dagen niet werkte. Voor zo'n groot hotel is dat wel iets dat niet zou mogen gebeuren.

Wel leuk is dat de boten naar Tallinn en Stockholm net voor de deur passeren.

Goed Hotel

hoinjsz
15-2-2012

Dit is een goed hotel. Je krijgt wat je verwacht. Degelijkheid en een goede service.

Je kunt vrij gebruik maken van de (gescheiden) sauna.

Het eten is er goed en er zijn gratis kluisjes op de begane grond.

De kamer die wij hadden was lekker ruim en de douche was goed.

Fijn hotel op mooie plek

Prinsje
11-7-2010

Mooi doosnee Scandic hotel: gewoon goed. Prachtig oud pand, ziet er mooi uit. Lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, schone kamer etc. Wat je vann Finland gewend bent als zakelijke reiziger. Nadeel vond ik wel dat de ramen erg klein waren (oud pand) en dat deze slechts 10 cm open konden.

De Jong Intra

Het is een schitterend gelegen hotel. En best goede kamers. Alleen die eeuwige hitte in de winter. En dan constant vervelende blowers die een herrie maken alsof er iemand in het bad zit. Of een verwarming draait die niet goed ontlucht is. Zo'n soort geluid. Ik zag van iemand dat hij de drank niet duur vond. € 6,50 voor een biertje (halve liter, dat wel) vind ik aan de prijs.

Dus een aanrader? voor sommigen misschien wel

2007

Na rondreis door heel finland tot slot in dit hotel

marion oosterkamp
6-8-2007

Na rondreis door heel finland tot slot in dit hotel. centraal gelegen, aan de haven, ideaal om stad te verkennen. Auto met alle bagage veilig in garage.

Comfortabele kamer, heerlijk gegeten. Groot terras. Dat ontbreekt nogal eens bij finse hotels.

In mei 2006 een nacht verbleven in Scandic Marina. Het hotel ligt in de haven vlakbij de plaats waar de boot uit Tallinn aanmeert. Verder is het ontbijt er zeer uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk. Een goed hotel. Wel veel zakelijk bezoek.

2006

Ik ben in oktober 2005 hier geweest en het is me zeer goed bevallen. Het eten is verukkelijk en de drank is niet duur.

Je kunt er gratis wireless internetten er is een fitness ruimte waarvan je gebruik kunt maken en de kamers zijn heerlijk verwarmd.

Al met al een zeer luxe hotel dat centraal in de stad ligt.

Super de luxe hotel

Joyce
1-1-2006

Super de luxe hotel. Wij waren er in het voorjaar. Het personeel is zeer behulpzaam, het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De kamers zijn niet overdreven groot, maar hebben alle faciliteiten. Wij hadden een kamer met uitzicht op de haven en zagen elke dag de ferry uit Stockholm arriveren! De ligging t.o.v. de stad is geweldig, kortbij en toch zeer rustig. Bereikbaarheid per tram is prima.

2005

Het hotel ligt zeer centraal in het centrum aan de haven. Mooie ruime lobby,

nette kamers, al het hoognodige is er, geen luxe op de kamer. Ontbijt zeer uitgebreid incl. verse zalm. Receptie buitengewoon behulpzaam. Hotel ligt ondanks centrale ligging zeer rustig. Op loopafstand van de grote winkelstraten.Er komen veel zakenmensen ivm tegenover Marina conferentiecentrum.

Gratis kluisjes bij receptie. Aanrader !

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Scandic Grand Marina in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Scandic Grand Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.