Hotel Rivoli Jardin

Hotel Rivoli Jardin

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Rivoli Jardin voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rivoli Jardin in het Nederlands

prachtige locatie

erik en sjouk,
26-10-2017

Hier in oktober twee nachten geweest. Mooi locatie t.o.v. de stad Helsinki. Je bent zo in het centrum, nog geen 300 meter lopen. Nette kamer, super bed en het ontbijt was ook prima in orde. Aanrader voor een city-trip!

Gereisd met partner in oktober 2017

super locatie midden in het centrum

broost
22-9-2012

een wat ouder hotel, maar wel een super plek op maar 300 meter van de esplanade. ontbijt is prima, de kamers zijn toe aan een opknapbeurt.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rivoli Jardin in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rivoli Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.