Weer vandaag10°
Hotel Omena Lönnrotinkatu

We hebben een aantal aanbieders voor Omena Lönnrotinkatu voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Omena Lönnrotinkatu in het Nederlands

Prima hotel fijn als uitvalsbasis

Lonneke
17-7-2012

Dit is een hotel zonder receptie. Klinkt wat onhandig, maar dat was het helemaal niet. Wij hebben deze via internet geboekt, je kreeg netjes 24 uur van te voren een code waarmee je deuren van het hotel en je kamer kunt openen.

Kamer zijn eenvoudig maar zien er netjes en schoon uit. Alles is heel en er werd goed schoon gemaakt. Voor kinderen is het prima, wij hadden een kleintje bij en hebben om een babybedje gevraagd, stond netjes klaar. Is er iets niet goed met je kamer of met de code hangt er volop informatie over hoe je wel iemand kunt bereiken. Schoonmaken kon je een kaartje om je deur hangen en dan deed men dat.

Vanuit het centrum ben je er in een paar minuten, vanaf het station ongeveer 10 minuten lopen. (zie kaartje). Ontbijt is er niet, maar langs het hotel zit Koti Pizza, zij hebben in de ochtend een ontbijt corner met thee, broodjes, yoghurt en een sapje voor 6,00 euro. Smaakte prima.

Wij waren zeer tevreden over dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Omena Lönnrotinkatu in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Omena Lönnrotinkatu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.