Hotel Kamp

7.8Goed

Finland, Finland, Helsinki

Op vakantie geweest naar Kamp?

7.8Goed

• Kinderopvang
  • Sauna

5 reviews over Hotel Kamp

• 7.24-08-2013

... was wel eens beter.

Het Hotel Kämp is een traditioneel hotel in Helsinki en lid van de Luxury Collectie van de Starwood Hotelgroep. In vergelijking met een eerder verblijf enkele jaren geleden is de service en de toestand van de vertrekken wat verslechterd, dat was ook merkbaar, omdat we weer in dezelfde kamer verbleven. Al met al een fatsoenlijk hotel, maar een vooraanstaand luxe hotel ziet er naar Europese maatstaven anders uit.

Gereisd in augustus 2013

• 9.18-08-2013

Bijzonder goed.

Ik vind het hotel bijzonder goed. De ligging is geweldig - geweldige centrale ligging in de voetgangerszone en aan de esplanade. De spa is zeer smaakvol ingericht (Scandinavisch interieur), maar helaas een beetje klein. Fantastisch ontbijtbuffet. Zou hier nog eens terugkomen, het is een hotel met een geweldige atmosfeer. Het enige vervelende was dat er 's avonds juist onder mijn raam in de voetgangerszone een straatmuzikant echt luid aan het spelen was. Maar om 22:00 stopte hij en dat is nu eenmaal zo in de stad.

Gereisd in augustus 2013

• 9.27-07-2013

exclusief stadshotel.

Het hotel Kämp ligt in het centrum van Helsinki, maar het is er toch rustig. Het is ideaal om alle bezienswaardigheden te bereiken. We hadden een executive tweepersoonskamer met een wondermooie badkamer voor een geweldige prijs. Eten en drinken zijn er duur, zoals overal in Helsinki. Het ontbijt was prima.

Gereisd in juli 2013

• 10.17-06-2013

Geweldig hotel waar je je goed voelt.

Wij hebben ons er heel lekker gevoeld. Absoluut top, sfeervol en altijd behulpzaam, niet opdringerig personeel. Kamers top met oog voor detail. Enig nadeel: de wifi op de kamer is erg duur (€7 per uur), maar in het Hardrock Café om de hoek is er gratis wifi.

Gereisd in juni 2013

• 4.06-06-2013

Dit hotel heeft niets te maken met vijf sterren.

We hadden een executive kamer geboekt, maar helaas waren er enkel nog rokerkamers beschikbaar in deze categorie. we hebben dan een duidelijk kleinere (niet-roker) deluxe kamer gekregen met uitzicht op de donkere binnenplaats. Op klachten werd er niet gereageerd. Er hangt een oude sfeer in het hotel. De keuze aan het ontbijt was klein en liefdeloos. 's Avonds werden de kamers niet schoongemaakt, wat voor een vijfsterrenhotel onbegrijpelijk is. Geen gratis internet en niemand van het personeel kon Duits.

Gereisd in juni 2013

Hotel Kamp info