8,8

7 reviews over Hotel Glo Kluuvi in het Nederlands

Eens wat anders dan Barcelona of Parijs? Helsinki is verrassend. Lekker slenteren, bezichtigen, shoppen, eten en ook nog aardige finnen die perfect engels praten. Met hotel Glo Kluuvi zit je midden in het centrum. Perfecte service, perfecte kamers, uitgebreid ontbijt. Aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2015

Zeer stijlvol hotel

philip_depaepe
28-5-2011

3 dagen daar geweest voor een Europese top, goede ligging vlakbij het water en vlak naast het historisch centrum van Helsinki.

Gereisd zakelijk in maart 2011

Jos van Overveld
1-5-2011

Leuk. Veel te zien en lekker gegeten.

iedereen aan te raden.

Geniet van de omgeving en van de heerlijke restaurants.

Gereisd met partner in januari 2011

Heel erg goed!

Ellen
17-7-2010

Het GLO Hotel in Helsinki zit in het centrum en heeft een chique uitstraling. Mooi en strak maar met allure. Het restaurant van het hotel: "Calitos" heeft fantastische pizza's. Tegen een goede prijs. De kamers zijn heel erg mooi, comfortabel en prakisch. Prettig om in te verblijven. Voor een stedentrip in Helsinki is het GLO hotel een absolute aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2010

Finse perfectie.

Andrew
25-2-2010

Dit is zo’n hotel waar alles klopt. Perfecte ligging, vriendelijk en efficiënt personeel, hippe lobby met bar, goed ontbijt, en zeer fraaie desginkamers die nu eens een keertje niet zo voorspelbaar zijn ingedeeld. Compleet met allelei luxe frutsels. De kamer is al een vakantie waard. Zeker wanneer de portomonnee de toeslag voor een deluxe kamer aankan. Dan krijg je een extra ruime kamer waar al die pracht nog beter tot uiting komt. Bijkomend voordeel is dat je voor die meerprijs dan tevens toegang krijgt tot de spa en sauna van het naastliggende Kämp Hotel (het deftigste hotel in Helsinki). Die zijn binnendoor vanuit Glo bereikbaar.

Het is moeilijk een kwaad woord over dit hotel te spreken.

Gereisd met partner in februari 2010

Hip/design, heel erg goed!

eddie
7-11-2009

Zijn hier 2 dagen geweest, obv. zeer goed review op tripadvisor.com. Klopt helemaal: fantastisch mooie en hippe kamers in typische scandinavisch-coole design.

Verder een goede prijs en perfecte ligging aan de Kluvikatu

Gereisd met partner in november 2009

2008

Absolute aanrader

Stephanie76
29-8-2008

Zeer mooi hotel met alle faciliteiten die je je wensen kunt.

Super centrale ligging, vanuit het hotel sta je in 10 passen bij het beroemde Fazer cafe en zit je dichtbij de hoofdstraten van Helsinki.

Bij Hotel Glo kun je gratis fietsen lenen (reserveren bij receptie), wat echt leuk is om de wandelroutes uit de reisboekjes mee te doen.

Als ik nog eens terug ga naar Helsinki, zal ik zeker weer dit hotel boeken. Boek wel op tijd, het hotel is erg populair.

Gereisd met partner in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Glo Kluuvi voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glo Kluuvi in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glo Kluuvi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.