Appartement Elina Liikanen

1 review over Appartement Elina Liikanen in het Nederlands

Prima uitvalsbasis voor Helsinki

Chris
17-1-2014

Eenvoudige maar goed uitgerust en net comfortabel apt. Was vanaf station malmi aanvankelijk wat moeilijk te vinden. Op het eerste gezicht misschien een beetje een matige indruk van buurt en locatie maar dat valt reuze mee. Rustig en veilig. Goede ontvangst. Geboekt via airbnb.nl. Voordelig onderkomen, winkels in directe omgeving.

Gereisd Met partner in juli 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elina Liikanen in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elina Liikanen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.