Airport hotelWeer vandaag3°-1°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Cumulus Vantaa Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Cumulus Vantaa Airport in het Nederlands

Goed hotel bij de luchthaven.

Andrew
15-3-2010

Dankzij een gecancellde KLM-vlucht hier verzeild geraakt. En dat is meteen een indikatie van de doelgroep van dit hotel bij Helsinki-Vantaa Airport: gestrande passagiers, reizigers die overnachten tussen doorverbindingen en zakenmensen die hier snel hun zaakjes komen regelen. Want voor de omgeving hoef je hier niet te zijn. Hotel is gesitueerd op een weinig frivool kantoorterrein. Enige attrakties in de buurt zijn het luchtvaartmuseum en een winkelcentrum, beiden op loopafstand. Eén keer per uur vertrekt er een stadsbus naar het centrum van Helsinki. Uiteraard wel gunstig gelegen ten opzichte van de luchthaven. Er rijdt frequent een gratis shuttlebus. De lokatie is dan niet bijzonder, het hotel is verder functioneel met schone, nette standaardkamers (en heerlijk bed). Lobby, restaurant, hotelbar en parkeerplaatsen voor de deur zijn allemaal aanwezig.Vliegbewegingen zijn er niet hoorbaar.

Gereisd met partner in maart 2010
2005

Wij vinden het een super hotel

Mayke & Johan
10-6-2005

Wij vinden het een super hotel...wel een beetje aan de dure kant maar wel goed...super!!!

Gereisd anders in juni 2005

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cumulus Vantaa Airport in Helsinki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cumulus Vantaa Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.